• Elio3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något? apotekets testa tidigt så kanske borde vara starkare då mensen är några dagar sen. Å andra sidan är det ju inte morgonurin.

• Elio3
    Elio3 skrev 2023-04-17 16:42:00 följande:

Ser ni något? apotekets testa tidigt så kanske borde vara starkare då mensen är några dagar sen. Å andra sidan är det ju inte morgonurin.

eller alltså jag är inte blind, ser ju helt klart ett streck. Men kan det va sant?! Ändå BIM+3 borde det inte vara starkare då.. vågar inte hoppas efter så många månader med försök 
  • Cashili33
    Elio3 skrev 2023-04-17 16:47:48 följande:
     eller alltså jag är inte blind, ser ju helt klart ett streck. Men kan det va sant?! Ändå BIM+3 borde det inte vara starkare då.. vågar inte hoppas efter så många månader med försök 
    Ta ett till test imorgon eller dagen efter och se att styrkan ökar 
  • Toikatoika

Halloj allihopa!
    För er som planerar barn till 2024, jag blev inbjuden i en facebook-grupp där vi kan dela våra känslor och erfarenheter. Gå gärna med, https://www.facebook.com/groups/175435572067971/?ref=share 

• Maymom
    mammatilltvå1318 skrev 2023-04-17 20:13:31 följande:

Bim -4 

ÄL+?

ser inget men är du ÄL+9 typ så är det fortfarande tidigt.

• mammatilltvå1318
    Maymom skrev 2023-04-17 20:30:36 följande:

ÄL+?

ser inget men är du ÄL+9 typ så är det fortfarande tidigt.

Det är på Äl +10 
    Vet att det är tidigt men tyckte mig skymta en yttepytte skugga, kan ju vara spökstreck isf jag såg eller att jag försöker intala hjärnan då det vore så efterlängtat.. 
  • Elio3

Hej här kommer fler tester. Vad tror ni? Har det ökat tillräckligt för vara på riktigt? Har svårt att lita på det när jag inte har så mycket symtom, bara pyttelite illamående när jag blir hungrig och lite yrslig. Men ingen mens i sikte och blir ju positiva test. 

Test taget Em 18 april, BIM+4

Test taget 
    morgon 19 april, BIM+5 

• pepparkaka året om

Tror att jag är 7 dagar efter äl, lite osäkert då mensen diffat några dagar hit och dit. Vet inte varför jag testade redan då jag vet att det en är alldeles för tidigt. Är detta spök? tycks se streck vare sig det är något eller inte så undrar om jag kan få hjälp av era ögon?

• oshark
    Elio3 skrev 2023-04-19 10:02:18 följande:

Hej här kommer fler tester. Vad tror ni? Har det ökat tillräckligt för vara på riktigt? Har svårt att lita på det när jag inte har så mycket symtom, bara pyttelite illamående när jag blir hungrig och lite yrslig. Men ingen mens i sikte och blir ju positiva test. 

Test taget Em 18 april, BIM+4

Test taget morgon 19 april, BIM+5 

Nu syns det definitivt, men undrar om du haft ÄL lite senare än du tror? Tempar du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester