• lalalovee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Då var jag här igen 😊 ska testa digitalt imorgon men någon som ser Nått? Bm-2

• lalalovee

lalalovee skrev 2023-08-29 14:24:08 följande:

Inser att de va svårt att se 
  • Cashili33
    Lele88 skrev 2023-08-29 06:50:13 följande:
    Min lilla skugga igår var nog något ändå🥺 Bim-3 eller 4 idag🙏🏻

Oj ser verkligen inget på stickan haha 
    är detta ett testa tidigt digitalt ? 

Grattis  ! 

• Cashili33
    lalalovee skrev 2023-08-29 14:24:08 följande:

Ser tyvärr inget här 😞
  • Janbo
    Kawa81 skrev 2023-08-29 00:35:22 följande:
    Du är faktiskt ente ensam utan att något på nåt sätt är annorlunda.. 😊
    Såhär såg mitt test ut på bim+4 🥰
    Slog om på clearblue till 2+3 två dagar efter bim å ytterligare nytt test till 3+ 9 dagar efter bim.. 😊
    Tänkte mest på att jag fick 2-3 ett par dagar innan bim. Och här är mitt *plus* på bim-4 😅

• Janbo
    Lele88 skrev 2023-08-29 06:50:13 följande:
    Min lilla skugga igår var nog något ändå🥺 Bim-3 eller 4 idag🙏🏻
    Grattis! 💕
  • Lele88
    Cashili33: Haha jaså? En liten svag skugga tycker jag syns, men var inte lätt att få med på bild. Försökte få till en vinkel där man såg både streck och vad som stod på digitala i det ljuset 😅 Men det är ett väldigt väldigt svagt streck där iaf. Nej det är vanligt digitalt med veckoindikator. Så blev lite förvånad att jag fick positivt med det såhär tidigt. Bara plussat först efter Bim mina andra graviditeter🙈
  • Lele88
    Lele88 skrev 2023-08-29 18:29:18 följande:
    Cashili33: Haha jaså? En liten svag skugga tycker jag syns, men var inte lätt att få med på bild. Försökte få till en vinkel där man såg både streck och vad som stod på digitala i det ljuset 😅 Men det är ett väldigt väldigt svagt streck där iaf. Nej det är vanligt digitalt med veckoindikator. Så blev lite förvånad att jag fick positivt med det såhär tidigt. Bara plussat först efter Bim mina andra graviditeter🙈

Idag är nog skuggan lite tydligare 🤭

Janbo: Tack så mycket 🥰

• Jasselirre99

Hej allihopa! 

Jag och sambon har försökt sen i april och fick ett missfall i maj.. i juli trodde vi att vi var gravida igen då min mens var sen och jag fick ett svagt positivt på CB Early, men dagen efter kom mensen? 
    Nu har jag fått ett svagt positivt på CB early igen men har också läst massor om att de är skitdåliga och nästan alltid ger ett spökstreck. Fick samma kväll (men inte med samma urin) negativt på CB digitalt early 

Strecket syntes redan innan det ?runnit färdigt? så inom utsatt tid så kollade inte efter för lång tid heller så det är inget torkstreck, och syns såklart tydligare i verkligheten. Behöver verkligen hjälp att tolka det här. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester