Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni om det här? Spökstreck? Taget imorse, bim - 4. Precis nu fått en liten äggviteliknande flytning med lite ljust blod i.
Vad tror ni om det här? Spökstreck? Taget imorse, bim - 4. Precis nu fått en liten äggviteliknande flytning med lite ljust blod i.
Nu har jag testat igen och det visade ingenting, så det var nog spökstreck. Tack för era svar!
Nu har jag testat igen och det visade ingenting, så det var nog spökstreck. Tack för era svar!
Jag tycker inte vi ska ge upp hoppet riktigt än! BIM-3 och BIM-4 skiljer sig inte så mycket åt på det vis att hormonerna krasst fördubblas varannan dag, skulle morgonens urin vara mer utspädd räcker det för att ge ett negativt test om det varit precis på gränsen. Nu vet jag inte hur långt du är efter äl, men du har ju fortfarande några dagar kvar till BIM och möjligheterna att vara gravid finns kvar fram tills mensen eventuellt kommer.
Jag håller tummarna för att det är positivt om ett par dagar! ❤️
Tack för svar och lite hopp svansmamman! Känns bara konstigt att strecket ska försvinna.. Tror du att jag kan ta ett till clearblue ultratidigt imorgon eller ska jag vänta att testa till bim på måndag?
Tack för svar och lite hopp svansmamman! Känns bara konstigt att strecket ska försvinna.. Tror du att jag kan ta ett till clearblue ultratidigt imorgon eller ska jag vänta att testa till bim på måndag?
Köper nog ett och testar imorgon igen. Till er som vet mer: kan den lilla blodstrimman i flytningen ha varit ett tidigt missfall?
Köper nog ett och testar imorgon igen. Till er som vet mer: kan den lilla blodstrimman i flytningen ha varit ett tidigt missfall?
Hej igen,
fick mens idag så det var negativt!
Hej igen,
fick mens idag så det var negativt!