-
Spök skulle jag säga, tycker alltid clearblue ger ett sånt där streckmallaaan skrev 2023-11-23 21:39:30 följande:Samma test men annat ljus. Svårt att få till bra kvalitet när man lägger in bilden här
-
Clearblue ger ofta såna streck, hade inte litat på det. Ta ett annat test, hoppas du får ett tydligt plus 🤞mallaaan skrev 2023-11-23 21:38:02 följande:Behöver hjälp med detta test. Strecket kom inom tiden, men är starkast på halva strecket
-
Snälla säg att jag inte inbillar mig! 😃 Äl+10 idag, taget med sticka från testlagret.
-
Poooosetivt :DCinapuffen skrev 2023-11-24 07:27:41 följande:
Snälla säg att jag inte inbillar mig! 😃 Äl+10 idag, taget med sticka från testlagret.
-
clear blue ger ofta blåa torkstreck, har själv fått det. Så deras test kan man inte gå på bara färgen.EFW skrev 2023-11-24 06:42:40 följande:Här ser man hela sträcket och att det är blått, nått är ju konstigt med remsan men det blir inte blått om du inte har Hcg i urinen. Ta ett till för att bekräfta 😊
-
Jag tog ett test nu på morgonen och jag är i chock!!! Jag har aldrig någonsin lyckats bli gravid tidigare trots år av försök. Vi har en tid bokad nästa vecka för fertilitetsutredning.
Februari i år kollade vi upp mängden ägg som visade sig vara lågt hos mig och killens spermier som dock var av god kvalité. Vi sa att vi ger oss själva det här året på oss att försöka på egen hand och blir det inget då så söker vi hjälp. Jag hade redan ringt och bokad tid för en månad sedan, blodprover ska lämnas nästa vecka och läkaren ska vi egentligen träffa veckan därpå.
Men så möts jag av detta nu på morgonen!! Är så otroligt chockad men lycklig. Sambon har åkt till jobbet och kommer hem vid lunchtid. Ska komma på ett bra sätt hur jag vill överraska honom 😭😭😭❤️❤️❤️
-
Det var förövrigt jag som postade en bild på CB-test igår som såg ut som ett spökstreck. Köpte därför denna typ av test på apoteket igår så jag skulle slippa tyda otydliga sträck idag?.🙈🥺😍
Granen123 skrev 2023-11-24 08:27:27 följande:Jag tog ett test nu på morgonen och jag är i chock!!! Jag har aldrig någonsin lyckats bli gravid tidigare trots år av försök. Vi har en tid bokad nästa vecka för fertilitetsutredning.
Februari i år kollade vi upp mängden ägg som visade sig vara lågt hos mig och killens spermier som dock var av god kvalité. Vi sa att vi ger oss själva det här året på oss att försöka på egen hand och blir det inget då så söker vi hjälp. Jag hade redan ringt och bokad tid för en månad sedan, blodprover ska lämnas nästa vecka och läkaren ska vi egentligen träffa veckan därpå.
Men så möts jag av detta nu på morgonen!! Är så otroligt chockad men lycklig. Sambon har åkt till jobbet och kommer hem vid lunchtid. Ska komma på ett bra sätt hur jag vill överraska honom 😭😭😭❤️❤️❤️
-
Hej,
Jag ser ett svarat streck, men visst är den alldeles för nära kontrollstrecket? Känns som det blivit fel?
-
Svaaagt ska det såklart stå
-
Ser inget tyvärr.MrsHoppas skrev 2023-11-24 08:47:02 följande:
Hej,
Jag ser ett svarat streck, men visst är den alldeles för nära kontrollstrecket? Känns som det blivit fel?