• Linu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Andra beräknade mensdagen.

Åh, så jobbigt när det är ovisst. Ska på jobbmiddag/fest idag och vet att de kommer fråga eller anta graviditet om jag inte dricker och jag skulle helst ha det hemligt. 🙃

• Maymom
    Linu skrev 2023-12-01 11:30:49 följande:

Åh, så jobbigt när det är ovisst. Ska på jobbmiddag/fest idag och vet att de kommer fråga eller anta graviditet om jag inte dricker och jag skulle helst ha det hemligt. 🙃

Hur många dar efter ÄL? 15?

Finns det chans att ÄL varit senare?
    Ser väldigt svagt ut om du skulle vara ÄL+15... Går knappt att se nåt på bilden.

• Linu

Det är möjligt att ÄL var senare. Hade ägglossningsekret ett par-tre dagar efter beräknad ÄL, men hade inte tillgång till ÄL-test den här månaden så vet inte exakt.

Nä precis, syns nästan inget på testet. Spökstreck kanske? Ingen mens än iaf. 

• Cashili33
    Linu skrev 2023-12-01 11:30:49 följande:

Ta bilen så slipper de undra 
  • Parkblomman1
    Hallonglass91 skrev 2023-12-01 20:28:48 följande:
    Hej! Ser ett tydligt streck och det är rött och inte grått, men det är så tunnt. Vad tror ni? BIM-4.
    Det är positivt 
  • Hallonglass91
    Hallonglass91 skrev 2023-12-01 20:28:48 följande:
    Hej! Ser ett tydligt streck och det är rött och inte grått, men det är så tunnt. Vad tror ni? BIM-4.
    Tack för du tid dig tid att svara, hoppas det är det. Får testa igen om några dagar. <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester