• EnKatta

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Första försöket, ÄL 14 eller 15 november. Testade negativt innan helgen (kunde inte hålla mig från att testa trots alldeles för tidigt) och nu måndag fick jag detta på RFSU testa tidigt. Hjälp mig att stilla nyfikenheten, skulle ni säga att det är positivt?

• Parkblomman1
    EnKatta skrev 2023-11-27 18:01:30 följande:

Första försöket, ÄL 14 eller 15 november. Testade negativt innan helgen (kunde inte hålla mig från att testa trots alldeles för tidigt) och nu måndag fick jag detta på RFSU testa tidigt. Hjälp mig att stilla nyfikenheten, skulle ni säga att det är positivt?

Ja det ser positivt ut :)
  • EnKatta
    Parkblomman1 skrev 2023-11-27 18:11:02 följande:
    Ja det ser positivt ut :)
    men, så roligt! Jag trodde aldrig det skulle bli något på första försöket då jag känner så många som kämpat länge. Tog två test till och visst ser de också positiva ut (CB något blekare nu efter en stund). 
  • Cashili33
    EnKatta skrev 2023-11-27 18:49:43 följande:
    men, så roligt! Jag trodde aldrig det skulle bli något på första försöket då jag känner så många som kämpat länge. Tog två test till och visst ser de också positiva ut (CB något blekare nu efter en stund). 
    Japp positivt! Grattis 🥰

Måste bara åter igen uttrycka hur otroligt dåliga CB early måste vara då det är det test som visar minst på denna bild trots att det är ett tidigt test ( och så även RFSU är tidigt och visar mer ) 
  • Pälsboll

Blir tokig här så måste fråga er, ser ni något? Tycker mig se ett svagt svagt streck här. Men kan ju likagärna vara ett spökstreck. Kvalitén blir ju superdålig på FL dock men jag chansar....

• Embarazada
    Pälsboll skrev 2023-11-28 14:33:30 följande:

Blir tokig här så måste fråga er, ser ni något? Tycker mig se ett svagt svagt streck här. Men kan ju likagärna vara ett spökstreck. Kvalitén blir ju superdålig på FL dock men jag chansar....

Ser tyvärr inget, men Baby Plan Early är kända för sina tydliga spökstreck.
  • Parkblomman1
    Pälsboll skrev 2023-11-28 14:33:30 följande:

Ta bilder närmre testet
  • Linu

Beräknad mens var igår. 

Vet inte om jag bara inbillar mig. Syntes liiite starkare sedan, men efter mer än 5 minuter. 

• Nojjig

Linu ser tyvärr inget streck, ser negativt ut. Var i cykeln är du, första beräknade mensdagen?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester