• Parkblomman1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pepparkaka året om skrev 2023-12-02 12:04:35 följande:
    Testat och det är bim -4/0 då mensen diffat några dagar senaste månaderna. Ser ni något?  
    Jag tror tyvärr inte att jag ser något:( om det var ett streck på det första testet så borde det ha stegrat litegrann i varje fall. Men jag hoppas att jag har fel!
  • pepparkaka året om
    Parkblomman1 skrev 2023-12-02 12:13:08 följande:
    Jag tror tyvärr inte att jag ser något:( om det var ett streck på det första testet så borde det ha stegrat litegrann i varje fall. Men jag hoppas att jag har fel! nog lite otydlig. Alla är tagna idag under förmiddagen och jag är lite osäker på vilken bim jag är. 

Tack för svaret! Jag var nog lite otydlig när jag skrev. Alla tester är tagna denna förmiddag, inte inlagda i någon ordning. Dock är jag osäker på vilken bim jag är på idag.

• Parkblomman1
    pepparkaka året om skrev 2023-12-02 12:44:01 följande:

Tack för svaret! Jag var nog lite otydlig när jag skrev. Alla tester är tagna denna förmiddag, inte inlagda i någon ordning. Dock är jag osäker på vilken bim jag är på idag.

Jaha, då förstår jag! Jag tycker mig inte se något på testerna men kvaliten när man laddar upp här blir ju kass.

jag tyckte mig se något på detta test och det var bim-7 haha. Vred och vände i timmar!
    Redan dagen efter blev strecket mycket tydligare:) Vänta till imorgon och ta ett nytt. Lycka till!

• Missminime
    Linu skrev 2023-12-01 16:15:14 följande:

Se på fan 🥰

//

Grattis 🥳
  • Missminime
    Missminime skrev 2023-12-02 22:17:09 följande:
    Ni får zooma bilden. Får inte till en bra bild o vet inte varför det ser gult ut,för det är det inte i verkligheten 
  • Missminime
    Hallonglass91 skrev 2023-12-01 20:28:48 följande:
    Hej! Ser ett tydligt streck och det är rött och inte grått, men det är så tunnt. Vad tror ni? BIM-4.
    Vänta någon dag till o ta nytt test. Kan vara förtidigt
  • Missminime
    EnKatta skrev 2023-11-27 18:49:43 följande:
    //men, så roligt! Jag trodde aldrig det skulle bli något på första försöket då jag känner så många som kämpat länge. Tog två test till och visst ser de också positiva ut (CB något blekare nu efter en stund). 
    Grattis det är positivt! Du kan köpa ett med veckoindekator om du vill så ser du på ett ungefär hur långt gången du är
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester