-
Väldigt svårt att se om det där är ett streck eller ej då det finns fler mörka partier i den gula remsanMissminime skrev 2023-12-02 22:18:14 följande:Ni får zooma bilden. Får inte till en bra bild o vet inte varför det ser gult ut,för det är det inte i verkligheten
-
Jag blev inte så mycket visare på dessa test idag. Har nu under ca 24 h testat som en tok då jag tycker mig se något. jag vet att man ska vänta 2 dagar och sen se ifall det blir skillnad men hur ska jag kunna ha det tålamodet?
Kan ni se något? -
Missminime skrev 2023-12-02 22:22:17 följande:Grattis det är positivt! Du kan köpa ett med veckoindekator om du vill så ser du på ett ungefär hur långt gången du är
Jag testade med veckoindikator i tisdags kväll och fick positivt 1-2 veckor.
Började tyvärr blöda lite igårkväll och har fortsatt idag, vet inte vad jag ska tro men misstänker förstås tidigt missfall :(
Har första graviditetssamtal bokat redan imorgon på kvinnokliniken, kan man redan då få reda på om det är missfall eller dröjer det längre innan man kan veta säkert? Bör vara vecka 4+6 om jag förstått rätt. -
Antagligen kommer de be dig vänta och ta nytt gravtestEnKatta skrev 2023-12-03 11:17:02 följande:
Jag testade med veckoindikator i tisdags kväll och fick positivt 1-2 veckor.
Började tyvärr blöda lite igårkväll och har fortsatt idag, vet inte vad jag ska tro men misstänker förstås tidigt missfall :(
Har första graviditetssamtal bokat redan imorgon på kvinnokliniken, kan man redan då få reda på om det är missfall eller dröjer det längre innan man kan veta säkert? Bör vara vecka 4+6 om jag förstått rätt.
eller så gör de en undersökning men så tidigt kan man inte se så mkt mer än förtjockad slemhinna ungefär , ev hinnsäck -
Det ser bara gult ut på bilden det är inte gilt på riktigtCashili33 skrev 2023-12-03 09:44:51 följande:Väldigt svårt att se om det där är ett streck eller ej då det finns fler mörka partier i den gula remsan
-
Ser tyvärr inget. Var i cykeln är du ?pepparkaka året om skrev 2023-12-03 11:01:04 följande:
Jag blev inte så mycket visare på dessa test idag. Har nu under ca 24 h testat som en tok då jag tycker mig se något. jag vet att man ska vänta 2 dagar och sen se ifall det blir skillnad men hur ska jag kunna ha det tålamodet?
Kan ni se något?
-
Ser inte på datorn men i mobilen såg jag något, hur har det gått??Pälsboll skrev 2023-11-28 14:33:30 följande:
Blir tokig här så måste fråga er, ser ni något? Tycker mig se ett svagt svagt streck här. Men kan ju likagärna vara ett spökstreck. Kvalitén blir ju superdålig på FL dock men jag chansar....
----------------------------------------------------------Jag har också tidigt test med babyplan, kan ni se något på dom?Jag ser streck som blivit lite tydligare, kan väl ändå inte vara spök på 3 st tänker jag..😊
Nedersta testet är taget imorse med morgonurin och fotat inom 5 min.
-
Jag ser också streck!pannkakssmet skrev 2023-12-04 13:38:01 följande:Ser inte på datorn men i mobilen såg jag något, hur har det gått??----------------------------------------------------------Jag har också tidigt test med babyplan, kan ni se något på dom?Jag ser streck som blivit lite tydligare, kan väl ändå inte vara spök på 3 st tänker jag..😊
Nedersta testet är taget imorse med morgonurin och fotat inom 5 min.
jag har fått spök på CBs ultratidiga och flera stycken i rad, så omöjligt är det inte. Men jag tror inte att jag läste av testen inom avläsningstiden.
Men med största sannolikhet är dina inte spök i och med att de ökar🥰 -
Skrapades 24 oktober efter ofostrig graviditet i v.12 och mensen har inte ju inte dykt upp än så blev nyfiken och var tvungen att testa. Kan ju självklart vara för tidigt o mensen kanske kommer ändå men så glad att kroppen är på väg tillbaka iallafall! Enligt NC är jag äl+7/8 men vet inte om det stämmer, känns lite tidigt för ett plus då?Parkblomman1 skrev 2023-12-04 13:47:02 följande:Jag ser också streck!
jag har fått spök på CBs ultratidiga och flera stycken i rad, så omöjligt är det inte. Men jag tror inte att jag läste av testen inom avläsningstiden.
Men med största sannolikhet är dina inte spök i och med att de ökar🥰
Haft sån himla molvärk och ont i ryggen sista dagarna, man undrar vad som försiggår där inne ibland 😂 😍 💕 -
Äl+9, testat svagt + i 2 dagar med rfsu. Vad tror ni?