• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

manza skrev 2014-01-05 10:39:13 följande:
    Någon här som vet hur länge man kan plussa efter förlossningen?
    jag hade inte positivt 2 månader efter.. men kan juh vara olika från person till person..
  • Fru Amer
    manza skrev 2014-01-05 11:14:14 följande:
    Så här ser det ut idag. Inte direkt någon ökning men heller inte blankt. Idag är min dotter 9veckor. Vad tror ni?
    dessa test mäter juh olika med.. de röda 50 och de blå 25..  åh det röda är taget innan och det blå efter så är det ingen stegring nej..
  • Fru Amer
    manza skrev 2014-01-05 11:29:00 följande:
    Bra att veta! Jag tror inte själv att jag är gravid men jag tycker att det borde vara negativt 9 veckor efter förlossningen.
    nej borde inte vara pos, men tror det röda är ett spök.. och MÖJLIGEN det du tog i dag är tidigt plus.
    jag tycker du ska testa om i övermorgon på morgon urin.
  • Fru Amer
    Den och den skrev 2014-01-10 04:54:40 följande:
    Mina inlägg sagt inte ihop eftersom jag bifogade bilder på mobil, men som jag skrev i första inlägget testade jag så här med RFSU i måndags morse.
    Det där ser bra ut :) Tror du skulle kunna ta ditt digitalt :D
  • Fru Amer

sista jag fick glad gubbe på CB äl-test va testet som detta. kan jag ha missat min gubbe eller när ska jag kolla om?

Har bara ett test kvar :(

borde haft Äl i förgår eller i går.. :/

• Fru Amer
    majja77 skrev 2014-01-16 11:47:31 följande:
    Förstår inte riktigt hur du menar? Haru haft glad gubbe men att det va svaga streck inne i själva testet? Jag fick glad gubbe förra gången på äl och när jag tog ut testet så var strecken inte lika starka men tydligen stark nog för de gav ju en glad gubbe. .äre typ så här du menar?

nej förförra månaden men det va inget.. Gubben kom nu! ;)

menade nog mera om när jag skulle testa om.. men tog sista nu och fick juh min fina gubbe.. :D

Har inte flera att testa på men strecket  kan säker bli starkare.. ;)

• Fru Amer
    majja77 skrev 2014-01-16 14:49:05 följande:
    Härligt, och vilken lycka att få gubben innan testen tog slut!! Lycka till i myset och hoppas det blir ett frö som gror Hjärta
    Nja bättre sent än aldrig ;) .. men sex i kväll och i morgon kväll? borde la funka?
  • Fru Amer
    majja77 skrev 2014-01-16 14:57:03 följande:
    ja absolut!! det är ju from nu det släpper inom 2 dygn.. så chanserna är stora Skrattande.. så räknar jag iaf  när vi kör på äl tester för att försöka få till ett litet frö
    när minstingen blev till släppte ägget samma kväll enligt känningar i allfall.. får hoppas på det är våran månad nu! :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester