• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elizabett skrev 2014-01-21 17:45:06 följande:
    Nu behöver jag er hjälp här! Gjorde detta test för en timme sedan. Var så otroligt kissnödig att det blev för hård stråle och testet blev typ dränkt! Först nyss när jag öppnade det och tryckte bort lite urin med papper kom strecken upp och dom är ju som sneda och ojämna. Ska jag tolka det som ett felaktigt test eller vad tror ni?
    Jag skulle nog gjort o det..  :( hoppas det är Positivt endå..
  • Fru Amer
    Irmeline skrev 2014-01-24 09:26:15 följande:
    Vad tror ni tjejer, äl+11, äl+12 och idag Äl+13, visst ökade det idag? :)
    ser superbra ut :) Grattis
  • Fru Amer
    Smorrisson skrev 2014-01-25 10:14:46 följande:
    Vad tror ni tjejer..?
    ser ut som plus :) Grattis!
  • Fru Amer
    Xantippa85 skrev 2014-01-26 11:55:12 följande:
    Mitt hjärta slår dubbelslag...!! Snälla hjälp mig!

Vad betyder det här? Är det spöksträck eller kan det vara sant? Hade bara ett test kvar hemma annars hade jag gjort flera till å kollat...!!!

kan ser nått.. men bilden e tagen så långt i från kan du fixa en närmare? :)
  • Fru Amer
    Tokfrans skrev 2014-01-26 13:34:28 följande:
    Ville bara säga att lille Theo är född (föddes den 23e kl 23.23) Jobbig förlossning, sugklocka användes.
    Tog drygt 12 timmar från värk till födsel så de gick snabbt.
    Vill bara tacka alla er som analyserade mina tester och ni har vart underbara med stötning, jag kommer såklart finnas kvar och analysera era tester {#emotions_dlg.flower}

Lilla Theo, slangen är dock borta och allt är bra, får upp han på BB idag så förhoppningsvis får vi hem han imorgon <3

Åh vilken sötnos! Grattis! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Fru Amer

okej?  litar inte på dessa tester, men vill endå andvända upp de jag har.

fick detta på ett annat :/ brukar inte få spökstreck på de. (uppbrutet dock)

syns mera IRL, detta ska vara ÄL+9/10
  • Fru Amer
    Fru Amer skrev 2014-01-27 08:38:28 följande:
    okej?  litar inte på dessa tester, men vill endå andvända upp de jag har.fick detta på ett annat :/ brukar inte få spökstreck på de. (uppbrutet dock)

syns mera IRL, detta ska vara ÄL+9/10
    jaja syns inte ett skit på datorn haha...
  • Fru Amer
    Cheerie skrev 2014-01-27 08:44:36 följande:
    Jag ser ett svagt streck Glad mest på bilden högst upp.

nja det upp har varit så sedan äl+7.. haha.. dom är skit ska man inte lita på.. :P

det där nere fick jag inget på innan såå.. :/ men antagligen spök det med..

• Fru Amer
    manza skrev 2014-01-27 10:31:39 följande:
    Jag ser på båda.

Är de översta billiga tester? Jag har tyckt att de varit mycket tillförlitliga tidigare men har nu det senaste fått sådana svaga streck flera gånger..

Det översta, bäst på test.. skit rent ut sagt.. Enligt mig och många här ;) det undre har jah plussat med innan ;) kommer inte ihåg vart jag köpt dom.. haha men på internet i allfall
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester