• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

manza skrev 2014-01-27 10:46:02 följande:
    Okej. Antar att man inte kan lita på testen förrän de är två starka test. Idag fick jag detta på billiga tester

Ser på ditt med.

Vilken dag e du på?
  • Fru Amer
    manza skrev 2014-01-27 10:50:27 följande:
    Har inte riktigt koll eftersom jag ammar. Men om jag går efter min cykel sen innan graviditeten är jag på bim-2!

Du då? Varför tror du ditt är negativt? Du har ju fått streck på två olika sorts tester. :)

Äl+9/10

Nja jag vet inte de överst får jag alltid stack på.. de understa dock inte fått mera än om det varit positivt. . ;)
  • Fru Amer
    manza skrev 2014-01-27 11:50:18 följande:
    Det behöver ju inte alls vara spök. ;)

Hoppas inte de ;)
  • Fru Amer

testoman? jaa, kanske spök.. dock rätt färg.. men på datorn, gör dom sig inte rätt.
    får väl bara hoppas på segring!

• Fru Amer
    Jacqueline skrev 2014-01-27 20:52:19 följande:
    Aha ,känner inte till dessa...men det ser ju ut att va nåt på G iaf testa igen imorgon eller?
    har plussat med dessa augusti 2012 ;) i går hade jag inge på dessa tester..
    yes i morgon nytt test! hoppas dock på ökning.. äl+9-10 i dag.
  • Fru Amer
    Jacqueline skrev 2014-01-27 20:59:41 följande:
    Håller tummarna och väntar med spänning på morgondagens test ^^ lycka till :D
    tack:)
  • Fru Amer

Köpte även digitalt i dag men vill vänta tills efter fredag ;) OM mensen uteblir..

Har ont i boobisarna, mår illa, trött, varm och jäääävulsk mensvärk!

• Fru Amer
    majja77 skrev 2014-01-27 21:10:45 följande:
    Ser på alla tre. Tom en stegring
    tyvärr ingen stegring på riktigt.. DOCK är dom rosa inom tiden och lila när dom torkat ;) så det är juh bra för som sagt i går fanns inget och i lördags hade jag stickade känsla i livmorden såå antagligen fäste ägget dåå (om jag nu e gravid) :P
  • Fru Amer
    LovisaC skrev 2014-01-27 21:22:18 följande:
    Wiie, nu håller jag tummarna extra hårt! Det är din tur nu!! :D
    Tack :) Hoppas det! <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester