Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja för tiden mellan äl och mens är alltid samma så vet du hur lång lutealfas du har kan du räkna ut bim.
Ja för tiden mellan äl och mens är alltid samma så vet du hur lång lutealfas du har kan du räkna ut bim.
Medel är ju att man får mens 14 dagar efter äl så du kan ju räkna på det.
Alltså det här med spök, jag har testlagrets och kan ju skymta svaga streck på dom flesta, har hunnit med 17 test nu ;) känns som det nästan alltid visar något svagt.
Ja ditt ser ju starkt ut ändå om det skulle va spök. Men konstigt att det blev så smalt. Inga mer test hemma?????
Åh vad jag blir irriterad på fl appen! Fattar inte varför dom inte kan fixa så man kan lägga in bilder.....
Men swea äter inte du borago nu?? Jag hade världens molvärk av den.
Nja jag hade mest världens molvärk men du äter nått annat också va? Jag åt bara borago. Men jag hoppas ju såklart du är gravid ;) väntar på ett test imorgon :)
Jag såg nästan hela dokumentären. Inte lätt att se hela med två barn hemma. Men man undrar ju hur det kan bli ett barn i slutändan över huvud taget!!!
Nu är det nog kört på riktigt :( negativt test idag och börjar få typiska menskänningarna..... Skiiiiiiiit!
Oj, det var svårt. Jag har gått från så till positivt på samma dag men även att det tagit nån vecka nästan. Tror det kommer bli svårt med bara ett test.