• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jaha så var det negativt även idag.... Äl+12 och bim-1 så ingen bebis för oss. Är inte ett dugg förvånad för vi har då fan aldrig nån tur...... Har menskänningar också. Vill bara gå i ide och äta massa onyttigheter just nu :(

• popcornplaya
    Trixxy skrev 2012-02-08 10:25:22 följande:
    tänk om man kunde tänka så smart som min gubbe, han säger "vi har inte bråttom, nån dag blir du gravid". varför är vi kvinnor så otåliga?
    Ville så gärna ha en bebis 2012 bara.... Och alla blir gravida runtomkring oss. Och jag vill inte ha för långt mellan barnen. Idag är jag så sjukt nere och ledsen. Detta känns skit rent ut sagt!

Men vi gör väll paus nu i två månader i alla fall. Inga äl test och gravtest utan jag ska försöka gå ner lite i vikt istället. Orkar inte med denna besvikelse längre Gråter  
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Leonie: ja jag har två perfekta barn :) men den äldsta vill ha en bebis till här hemma ;) sen vill jag inte ha för långt mellan barnen. Men nu blir det paus i alla fall så får vi se. Får hoppas på en bebis 2013 :)

• popcornplaya

Eftersom det ska bli paus med gravtestandet och sånt sen så kan jag ju lägga upp morgonens test. Som vanligt kan jag med mina analysögon se en svag skugga men det kan jag på nästan alla test. 

• popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-02-08 14:20:10 följande:
    jag ser också en svag skugga =) så man vet ju inte !!

knasten !! ja det kan vatt det men ägget skulle släppt senast igår då... ff öm ju !! hmmmm 

Borde visat starkare på äl+12 om det vart äkta.

Har menskänningar också, bim är imorgon så mensen lär nog komma som en klocka....  
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-02-08 14:36:20 följande:
    alltså är det någon som haft som jag har*??? öm liksom i livmodern ut liiite till höger,mår illa men inte så jag behöver kräkas!oerhört trött och allt känns som ett stort projekt !!

ev förhöjd temp men inte feber...är ju rädd för en infektion eller dyl =(

ni som har ätit borago!!!ös på med era erfarenheter!!! =) 

Ja alltså jag var väldigt öm och hade molvärk. Sen har jag vart typ skengravid sen äl typ med ömma bröst, molvärk, lite illamående och yrsel, trött. Vet inte om det berodde på boragon eller bara att min kropp vill va gravid eller nått.
  • popcornplaya
    ledarsuggan skrev 2012-02-08 14:40:56 följande:

Har nog fått svaret, testade att redigera lite!
    Ja har du testat negativt emellan så är det ju ingen tvekan om att det är ett positivt test!
  • popcornplaya
    Niicesara skrev 2012-02-08 14:42:46 följande:
    Förresten - bör jag börja med några vitaminer och sånt nu?
    Äter du inte redan folsyra så ska du börja nu direkt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester