• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-05-28 08:06:11 följande:
    Om det kan vara till någon hjälp så hade jag skuggor på alla mina tester förra månaden & trodde stenhårt! men icke.. :/ såhär såg det ut för min del.

Ditt är mer grått.mina test har haft rosa skugga och i 2 dagar
  • Binegar
    Madelonen1 skrev 2012-05-28 08:10:25 följande:
    Binegar, jag kanske kan få maila dig med bild på testet? :)
    absolut :) gör du det :)
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-05-28 08:18:37 följande:
    Ditt är mer grått.mina test har haft rosa skugga och i 2 dagar
    hmm..men när har du BIM & när hade du ÄL?
    du kanske helt enkelt har testat för tidigt :)
  • mammelie1891
    Trixxy skrev 2012-05-28 08:13:58 följande:
    Hur lång tid tog det för dig denna gången?
    Denna gången blev jag gravid på andra försöket, men fick MA. Men barnet innan gick inte fullt så lätt kan jag säga... Mina två första gick dock på första försöket.
    http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
  • mammelie1891
    Trixxy skrev 2012-05-28 08:13:58 följande:
    Hur lång tid tog det för dig denna gången?
    har även en mycket nära vän som sitter i samma sits som du. 4 barn, alla på första försöket, och nu vill det inte bli någon femma. Dom har nog försökt ett år nu..
    http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
  • Royalgala
    Trixxy skrev 2012-05-28 05:16:53 följande:
    Testet nu på morgonen visade helt blankt!!!
    Jag hade ett sting av hopp men som försvann på 10 minuter. Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta....
    Jag känner mig lurad av testerna...
    Bara att invänta mens nu då.
    Tack för visat stöd iaf.
    Vet precis vad du känner nu då jag förra månaden fick plus på CB (ett smalt som jag fattade var ett spökstreck efter att läst omkring ang det) men ett test gav ett fint brett blått , dock svagt, plus.

testade sedan efter BIM med andra sorter och alla gav totalt blankt och BIM+2 (tror jag det var) kom mensen.
    Känner oxå jävligt lurad

Håller tummarna för oss kommande månader!!!
  • Binegar
    Madelonen1 skrev 2012-05-28 08:24:30 följande:
    Då får du skriva din mail Binegar! :D
    haha oj..vilken miss!
    jag skriver den i ett PM :)
  • Thegirl1

När man minst anar det och tänker på det som minst. Efter två år blev jag gravid av att bara behöva ha sex en dag och de på min äl dag då pyret blev till

• Binegar

Attans..muttan gör ont..det nyper till i läpparna liksom..det är inget grav-tecken va? Obestämd

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester