• Madelonen1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skickade två bilder Binegar, tack för hjälpen! :)

• Trixxy
    Thegirl1 skrev 2012-05-28 08:32:39 följande:
    När man minst anar det och tänker på det som minst. Efter två år blev jag gravid av att bara behöva ha sex en dag och de på min äl dag då pyret blev till

Det där stämmer inte.mitt sista barn blev till i en fruktansvärd längtan och mitt i sorgen efter det barn vi förlorade och begravde ett halvår tidigare.4 månader tog det,så blev jag gravid.
  • cindy03
    Binegar skrev 2012-05-28 08:33:38 följande:
    Attans..muttan gör ont..det nyper till i läpparna liksom..det är inget grav-tecken va? Obestämd

så har jag också men vet inte vad det kan vara brukar inte ha det i alla fall.....

sist jag var gravid kände jag en dragande känsla i innanlåren..... 

var i cykeln är du?
  • Snigo

Bim/ äl + 14 i dag.. Värk i magen och ont i brösten. Hoppas verkligen att de är växt värk... Har aldrig oroat mig för mf med tidigare barn men nu kan ja inte tänka på annat

• Binegar
    cindy03 skrev 2012-05-28 08:49:52 följande:
    så har jag också men vet inte vad det kan vara brukar inte ha det i alla fall.....

sist jag var gravid kände jag en dragande känsla i innanlåren..... 

var i cykeln är du?
    I innanlåren?`Det kan jag ha som mensvärk, har inte känt av det vid grav än så länge :)
    Jag är på BIM idag & sitter i start-position för att resa mig ur soffan & springa ner till apoteket för att köpa test.
  • Trixxy

Snigo: var det svårt för dig att sluta snusa?

• Binegar
    Mini Léonie skrev 2012-05-28 08:52:37 följande:
    Binegar;
    Såå spännande När ska du testa?
    Jaa, jag darrar nästan som ett asplöv!
    Jag tror jag är på väg att resa mig ur soffan & kila ner till apoteket nu för att köpa test..men jag har inte bestämt mig om jag ska ta den där koppen kaffe & mitt nikotintuggummi innan jag åker ner eller efter jag varit där . Obestämd
  • mammelie1891
    Binegar skrev 2012-05-28 09:02:44 följande:
    Jaa, jag darrar nästan som ett asplöv!
    Jag tror jag är på väg att resa mig ur soffan & kila ner till apoteket nu för att köpa test..men jag har inte bestämt mig om jag ska ta den där koppen kaffe & mitt nikotintuggummi innan jag åker ner eller efter jag varit där . Obestämd
    Håller verkligen tummarna för dig!! Åk nu!! Så hinner jag se innan jag ska ge mig iväg. Tungan ute
    http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester