Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Håller tummarna för dig Binegar, åk nu! :D
Thegirl det där funkar absolut inte, hur gör alla som gör ivf, tänker inte dem? Alla ofrivilligt barnlösa?! För mig tog det nästan 6 år att få till ett barn, och jag har tänkt och tänkt och fokuserar. Så det där är bara bullshit då skulle knappast ingen här inne bli gravid. Finns inga belägg för det, men vad som gjorde mig arg och upprörd var när folk sa " släpp det du kommer se att ni blir gravida" det är en ren tillfällighet att em graviditet blir till helt plötsligt, kroppen är redo, det finns mycket som ska stämma!
Spännande Binegar!!!
Snigo:
Växtvärk växtvärk Liten växer ju... Oroa dig inte!
Binegar:
Åhhhh GÅ!!!! Jag som inte ens rökt behöver nästan nikotin för att sitta still
Med 6 år menar jag att med mitt ex funkade det inte alls, han var största felet. Sen har jag pco och käkar pergo och primolut not så jag har vetat exakt när saker sker i min kropp och med min man tog det sig på 4 månader, MYCKET tänkande, vart MA av det och samma visa med massa tänkande testande knaprande av allt och vips 4 månader senare vart jag gravid. Så näe tänkande har inget med saken, bara en tillfällighet