• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-05-28 10:05:24 följande:
    Försökte trixa binegar men ser inget
    inte jag heller :/ .. nu ska jag ringa gyn..börjar tröttna på det här  :(
  • Madelonen1

Jag gjorde bara ett test på BIM + 3, då syntes där ingenting alls.. Ja jag känner med att om det är något så vet jag inte om allt är som det ska :( När jag var gravid förra gången, när det slutade i MA, så fick jag lika svagt fast på BIM + 2.. Så mitt huvud är helt kaos nu :/

• Jess86
    Snigo skrev 2012-05-28 09:13:57 följande:

Jag kör på onico snus nu, fri från tobak och nikotin.. Går faktiskt super bra

Har snusat i tio år. Jag kör också på Onico nu, gjorde jag med sonen också. Enda alternativet enligt mig när man är gravid, det ÄR svårt att sluta men man ska fanimej göra det för sitt barns skull!
  • Mini Léonie

Ja men jag tänkte mer om det varit svagt sen BIM och inte ökat alls men då har det ju ökat lite nu ändå. Tycker du ska åka till gyn och be om Hcg prov, då syns det ju på 2 dagar om allt går som det ska. Håller tummarna...

• Momtobee

Igår kände jag bebis på utsidan för första gången! Underbart, längtar tills det är riktiga sparkar så barnen kan känna Hjärta

• Binegar

om man har försökt i 12 månader & det enda man fått är ett MA. är det fritt fram att ringa Gyn och räkna med att man kan få hjälp? eller är vi för tidigt ute eftersom jag ändå har blivit gravid en gång under dessa 12 månaderna?

• Binegar
    cindy03 skrev 2012-05-28 09:55:16 följande:
    binegar så länge tanten håller sig borta finns det hoppSkrattande
    jo det gör ju det..fast jag är sådan pessimist så får jag inte plus på BIM så lägger jag ner :(
  • Jess86
    Momtobee skrev 2012-05-28 10:14:47 följande:
    Igår kände jag bebis på utsidan för första gången! Underbart, längtar tills det är riktiga sparkar så barnen kan känna Hjärta

Underbart!
    Binegar skrev 2012-05-28 10:17:04 följande:
    om man har försökt i 12 månader & det enda man fått är ett MA. är det fritt fram att ringa Gyn och räkna med att man kan få hjälp? eller är vi för tidigt ute eftersom jag ändå har blivit gravid en gång under dessa 12 månaderna?

Jag vet faktiskt inte men ringa och fråga tycker jag du kan göra Glad
  • Inelg
    Binegar skrev 2012-05-28 10:17:04 följande:
    Min genläkare erbjöd oss en början till utredning om vi inte lyckas bli gravida inom 2-3 månader nu. Förlkt 8 månader och fick MF nu nyligen..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester