• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-05-28 11:17:59 följande:
    Skulle precis säga det binegar, 1177 är ju sjukvårdsupplysningen det är inte riktigt deras område... Du har ju resten av veckan på dig att nå gyn så satsa på det istället..
    okej. jag gör så :)
  • mumsmums3

hej hej hoppas ni har lust att slänga ett öga på mitt test :) testade i fredags tvär blankt men tycker att jag kan ana något? jag har mått illa fram och tillbaka i 5 dagar nu, så att jag har velat spytt (fast inte gjort). nyligen slutat med mini piller så ingen aning om vart jag är någon stans i cykeln:)

• drömmaromsmått

Skulle någon vilja kolla in mina tester som jag har liggandes på bloggen, har slut på hastigheten på internet så det tar år och dar att ladda upp.
    Är på ÄL+10 BIM-2 och fick otroligt svagt utslag på testet imorse.
    Här finns bilderna, det är bara att skriva in syskonförsöket i rutan för att kunna se  

• Hoppas 2012
    Tusse Misse skrev 2012-05-28 11:46:40 följande:
    Så negativt det kan bli va?
    Ser tyvärr inget
    ÄL ca 6 juni, BIM 22 juni , 10:e försöket, första barnet
  • mumsmums3

trixade lite med din bild. sträcket är alldeles för tunt. men de kanske är för tidigt och testa vet ju inte vilken dag du är på

• nya mamman
    drömmaromsmått skrev 2012-05-28 11:43:55 följande:
    Skulle någon vilja kolla in mina tester som jag har liggandes på bloggen, har slut på hastigheten på internet så det tar år och dar att ladda upp.
    Är på ÄL+10 BIM-2 och fick otroligt svagt utslag på testet imorse.
    Här finns bilderna, det är bara att skriva in syskonförsöket i rutan för att kunna se  
    Kan tyvärr inte påstå att jag ser något =(
  • Tusse Misse
    mumsmums3 skrev 2012-05-28 12:00:57 följande:
    trixade lite med din bild. sträcket är alldeles för tunt. men de kanske är för tidigt och testa vet ju inte vilken dag du är på

Tack! Är nog på Bim -2 tror jag så det borde ju synas mer om det nu skulle vara nåt antar jag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester