• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alexander. Söta det är dagar kvar

• Trixxy
    Inelg skrev 2012-05-28 14:39:27 följande:
    Trixxy. Menar de att testen är negativa??
    ja
  • Binegar

fan..testade med ett digitalt som visade inte gravid..men man skulle ju ha haft det i urinen i 20 sekunder..jag doppade bara i 5 sekunder!!! jag missade helt ...attans :(..men men..då var det väl inget den här månaden heller...

• Trixxy
    Inelg skrev 2012-05-28 14:42:17 följande:
    Men hur? Kan du lägga upp dina bilder igen? Har du fått blödning?
    nej jag har inte fått blödning. sitter vid mobilen, men bilderna finns längre bak i tråden, igår och i förrgår.
    jävla testlagret, kommer inte beställa mer därifrån. okänsligt företag
  • Inelg

Testlagret brukar ha bra service har jag förstått enl andra iaf. Ska kolla bak

• Bumsa
    Inelg skrev 2012-05-28 14:37:39 följande:
    Binegar.
    Rosenrot är skadligt för fostret så ät det inte efter ÄL!!!!! Det kan orsaka missfall!!
    Det ökar fertiliteten till ÄL men sen är den skadlig!!!!!

.
    Tillhör inte tråden, men blev lite nyfiken bara. Hur påverkas embryot av RR eftersom det är flera veckor senare som den tar upp de mamman får i sig?
    En vännina äter nämligen RR, därav min fråga  
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-05-28 14:37:39 följande:
    Binegar.
    Rosenrot är skadligt för fostret så ät det inte efter ÄL!!!!! Det kan orsaka missfall!!
    Det ökar fertiliteten till ÄL men sen är den skadlig!!!!!

Jag åt dessa nu sist när jag plussade. Vågar dock inte äta det då jag fick MF och jag inte helt kan utesluta vad det berodde på. MF statistiken el rosenroten.
    Oj, ska man äta den efter mens & fram till ÄL då eller?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester