Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
dagens skört, negativt. tror inget denna gången heller sååå nya tag ev om vi inte lägger detta på hyllan ett tag ist :( bim-4
Binegar.
Rosenrot är skadligt för fostret så ät det inte efter ÄL!!!!! Det kan orsaka missfall!!
Det ökar fertiliteten till ÄL men sen är den skadlig!!!!!
Jag åt dessa nu sist när jag plussade. Vågar dock inte äta det då jag fick MF och jag inte helt kan utesluta vad det berodde på. MF statistiken el rosenroten.
Skickade ett mail till testlagret angående mina test, och att de visade skugga igår och inget idag, och bifogade bilderna... "Tack för ditt mail, enl. de bilder som Du skickat är de negativa och om Du har haft ett svagt rosa streck kan detta bero på ett tidigt missfall. Vi gör slumpmässigt test på LOT 120420 och vi har ej hittat något fel på dessa men om Du har någon sticka över så ber vi dig skicka in den till oss så vi kan testa den i vårt lab. och skulle det visa sig vara fel på den så skickar vi ut nya stickor till dig. Ha en trevlig dag" "negativa"...det enda som ekar i mitt huvud..........
detta fick jag till svar: