• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-05-28 13:59:22 följande:

dagens skört, negativt. tror inget denna gången heller sååå nya tag ev om vi inte lägger detta på hyllan ett tag ist :( bim-4
    jag försökte trixa, på alla möjliga sätt, men jag hittar inget streck vännen :( KRAM
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-28 14:08:44 följande:
    jag försökte trixa, på alla möjliga sätt, men jag hittar inget streck vännen :( KRAM

nä jag vet. trodde mig skymta kanske svagt påd et ena men näää. ger upp denna månaden. kommer inte mensen så tar jag ett test efter det
  • Binegar
    alexander2011 skrev 2012-05-28 14:15:26 följande:
    nä jag vet. trodde mig skymta kanske svagt påd et ena men näää. ger upp denna månaden. kommer inte mensen så tar jag ett test efter det
    när har du BIM?
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-28 14:15:45 följande:
    när har du BIM?

4 dagar kvar
  • Binegar
    alexander2011 skrev 2012-05-28 14:16:10 följande:
    4 dagar kvar
    men då ska du ju inte sluta hoppas än :) jag är på BIM & hade ett svagt streck på BIM-4, men inte något idag för blotta ögat. Vänta till BIM o testa igen :)
  • Angeliic
    Alfonsmamman skrev 2012-05-28 13:59:01 följande:
    Hej allihopa.
    Har köpt rosenrot (artic root) på Apoteket i syfte att stärka äl och förhoppningsvis underlätta för en graviditet. Vad har ni för erfarenheter? Vet någon hur dessa ska tas? När? Hur lång tid under cykeln?

Vet någon vilka egenskaper RR har för fertiliteten?
    Undrar samma
  • Binegar
    Alfonsmamman skrev 2012-05-28 13:59:01 följande:
    Hej allihopa.
    Har köpt rosenrot (artic root) på Apoteket i syfte att stärka äl och förhoppningsvis underlätta för en graviditet. Vad har ni för erfarenheter? Vet någon hur dessa ska tas? När? Hur lång tid under cykeln?

Vet någon vilka egenskaper RR har för fertiliteten?
    Jag käkar 2 rosenrot om dagen. jag blir mycket piggare, orkar mer & blir på bättre humör. Förra gången blev jag gravid efter att ha ätit det i 2 veckor. Nu äter jag det varje dag, hela cykeln runt, för att helt enkelt må bättre :) men den här gången verkade inte någon graviditet vilja infinna sig.
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-05-28 14:18:06 följande:
    men då ska du ju inte sluta hoppas än :) jag är på BIM & hade ett svagt streck på BIM-4, men inte något idag för blotta ögat. Vänta till BIM o testa igen :)

nja, jag väntar iaf 2 dagar efter bim så ser vi
  • Inelg

Binegar.
    Rosenrot är skadligt för fostret så ät det inte efter ÄL!!!!! Det kan orsaka missfall!!
    Det ökar fertiliteten till ÄL men sen är den skadlig!!!!!

Jag åt dessa nu sist när jag plussade. Vågar dock inte äta det då jag fick MF och jag inte helt kan utesluta vad det berodde på. MF statistiken el rosenroten.

• Trixxy

Skickade ett mail till testlagret angående mina test, och att de visade skugga igår och inget idag, och bifogade bilderna...
    detta fick jag till svar:

"Tack för ditt mail, enl. de bilder som Du skickat är de negativa och om Du har haft ett svagt rosa streck kan detta bero på ett tidigt missfall. Vi gör slumpmässigt test på LOT 120420 och vi har ej hittat något fel på dessa men om Du har någon sticka över så ber vi dig skicka in den till oss så vi kan testa den i vårt lab. och skulle det visa sig vara fel på den så skickar vi ut nya stickor till dig.

Ha en trevlig dag"

"negativa"...det enda som ekar i mitt huvud..........

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester