• Thegirl1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helen: i min mobil ser det rött ut men aningen tunt!

• Helenmedh
    Mini Léonie skrev 2012-05-28 14:58:14 följande:
    Helen:
    Det ser väldigt tunt och grått ut. Skulle testat med något annat...
    Jo.. Läst en del om just rfsu och dom flesta gillade inte testerna.. Men men.. Jag får väl pallra mig iväg och köpa nåt annat :P
  • Inelg

Trixxy. Beklagar. Men som sagt så har du ju inte fått mens ännu så än är det inte kört. Testa med nåt annat märke

• Jess86
    Binegar skrev 2012-05-28 15:00:36 följande:
    O man inte håller ett digitalt tillräckligt länge i urinen, då kan svaret bli missvisande..eller=

Nej, det som kan hända är att testet inte fungerar för att för lite urin kommit in och då dyker en bok och en pil upp.
  • Trixxy

Om Testlagret gör så himla mycket tester på sina test, varför fick så många spök nu i april-maj för då?

• Trixxy
    Inelg skrev 2012-05-28 15:01:40 följande:
    Trixxy. Beklagar. Men som sagt så har du ju inte fått mens ännu så än är det inte kört. Testa med nåt annat märke
    Jag är på bim-3. hade jag vart gravid så borde det synas någorlunda bra vid det här laget.
    Vilket annat märke då?
    Folk säger att CB är skit, rfsu är skit, preg är skit...finns inte så många fler att välja på=(
    förslag?
  • Inelg

Trixxy. När jag du Bim?

Binegar: ja man ska bara äta från mens till ÄL!!! Sen ska man sluta.

• Helenmedh
    Inelg skrev 2012-05-28 14:59:55 följande:
    Helenemedh.
    Ser ju pos ut. Är det innan tiden?
    Testa med digitalt!
    Ja.. Man ska läsa av mellan 5-30 min och det är efter ca 15 min.. Man vågar ju inte riktigt hoppas, testade senast med tl på bim-7 och då såg det ut såhär... Borde ju blivit starkare?

• Inelg

Binegar. Haha om du inte följer anvisningarna blir det väldigt dyrt för dig med de digitala testen. Hava

• Trixxy
    Helenmedh skrev 2012-05-28 15:04:10 följande:
    Ja.. Man ska läsa av mellan 5-30 min och det är efter ca 15 min.. Man vågar ju inte riktigt hoppas, testade senast med tl på bim-7 och då såg det ut såhär... Borde ju blivit starkare?

efter 10 minuter skall man inte titta på testet om det är testlagret
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester