• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helene:
    Ja det borde blivit starkare men vad är Fergie test kan läsa av på så lång tid?
    Har du vanliga testlagrets stickor? När hade du ÄL? Vilkens dag är du på?

• Trixxy
    Helenmedh skrev 2012-05-28 15:04:10 följande:
    Ja.. Man ska läsa av mellan 5-30 min och det är efter ca 15 min.. Man vågar ju inte riktigt hoppas, testade senast med tl på bim-7 och då såg det ut såhär... Borde ju blivit starkare?

ser nästan ut som mitt som testlagret sa var negativt

• Trixxy
    Helenmedh skrev 2012-05-28 15:04:10 följande:
    Ja.. Man ska läsa av mellan 5-30 min och det är efter ca 15 min.. Man vågar ju inte riktigt hoppas, testade senast med tl på bim-7 och då såg det ut såhär... Borde ju blivit starkare?

vad har du flr lot:nr?
  • Inelg

Trixxy. Det är lååååångt ifrån alla som får utslag på tester innan bIM. Räkna från ÄL istället, vart i cykeln är du då? ÄL+?
    Det ger en mer tillförlitlig uträkning. Bim är ovesäntligt igentligen. Jag fick utslag på ÄL +10. Men som sagt är det inte alla som får det! Jag plussade dessutom VÄLDIGT svagt!

• Trixxy
    Inelg skrev 2012-05-28 15:10:19 följande:
    Trixxy. Det är lååååångt ifrån alla som får utslag på tester innan bIM. Räkna från ÄL istället, vart i cykeln är du då? ÄL+?
    Det ger en mer tillförlitlig uträkning. Bim är ovesäntligt igentligen. Jag fick utslag på ÄL +10. Men som sagt är det inte alla som får det! Jag plussade dessutom VÄLDIGT svagt!
    jag är på äl+10 eller 11 idag, har en 27-29 dagars menscykel. vi hade senast "göra-barn" sex den 17 maj, alltså på dag 14.
  • Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-05-28 15:05:53 följande:
    efter 10 minuter skall man inte titta på testet om det är testlagret
    Nej det är Rfsu testa tidigt.. Då är det fram till 30 min..
  • Binegar
    Jess86 skrev 2012-05-28 15:01:43 följande:
    Nej, det som kan hända är att testet inte fungerar för att för lite urin kommit in och då dyker en bok och en pil upp.
    jaha okej. det stod inte gravid på det här. haha jag hade tappat bort bruksanvisningen :P
  • Trixxy
    Helenmedh skrev 2012-05-28 15:12:50 följande:
    Nej det är Rfsu testa tidigt.. Då är det fram till 30 min..
    ah förlåt, jag relaterade med bilden du hade i ditt inlägg som påminde om mina=)
    idag är mina test helt blanka...hur länge har du fått de där skuggorna?
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-05-28 15:04:12 följande:
    Binegar. Haha om du inte följer anvisningarna blir det väldigt dyrt för dig med de digitala testen. Hava
    hahaha jaa det blir dyrt som attans..fan att jag gjorde den missen..men men..får hoppas att det stämmer & att mensen dyker upp snart :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester