• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag skrev inte till testlagret att jag testat positivt utan en "antydan" till positivt. men de körde över och tyckte de var negativa.
    skitsamma....är redan rödgråten idag så det räcker...

• ellibelli

gjorde ett digitalt test idag bara för att verkligen få mitt plus svart på vitt, - Gravid 2-3 stog det! :)
    jippi!

• Binegar
    Trixxy skrev 2012-05-28 14:53:28 följande:
    Jag skrev inte till testlagret att jag testat positivt utan en "antydan" till positivt. men de körde över och tyckte de var negativa.
    skitsamma....är redan rödgråten idag så det räcker...
    Men de kan ju ha sagt så för att se "måste" säga så? För att inte ge falska förhoppningar hos folk. Ungefär som med värktabletter och alkohol. Det kanske inte är skadligt, men det ska inte kombineras. Av ren princip.

Jag menar, tänk om de sagt att de var positiva, och så var du inte gravid. Då hade man säkert kunnat stämma dem osv osv.
  • Inelg

Hej Bumsa. Jag har hört det.
    Kom över en sida.

http://rosenrot.org/biverkningar/

• Helenmedh

Hej tjejer! Är det någon som har erfarenhet av rfsu testa tidigt? Är på bim idag och köpte ett sånt.. Vet inte vad jag ska tro.. Vad säger ni? Det borde väl vara starkare på bim? Eller? 
    Nästa månad är det ett år sedan vi började försöka.. Måtte det vara nåt nu som vill stanna..

• Trixxy
    Binegar skrev 2012-05-28 14:55:29 följande:
    Men de kan ju ha sagt så för att se "måste" säga så? För att inte ge falska förhoppningar hos folk. Ungefär som med värktabletter och alkohol. Det kanske inte är skadligt, men det ska inte kombineras. Av ren princip.

Jag menar, tänk om de sagt att de var positiva, och så var du inte gravid. Då hade man säkert kunnat stämma dem osv osv.
    Jag vet inte...kanske har du rätt.
    Allt bara snurrar i huvudet just nu.
    Ser gravida och plus överallt .......känner mig steril. är nog inte så, men känns så.
  • Binegar

O man inte håller ett digitalt tillräckligt länge i urinen, då kan svaret bli missvisande..eller=

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester