• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag är det dax:) ska få klartecken att börja stimulera igång mens o äl:) vad pirrig jag är;) Meja blev till på första kuren pergo, hoppas det går lika fort;)

Grattis till alla nya plus:)
    Och ni sim är gravida, hoppas ni mår hyfsat iaf;) med en inneboende i magen gör det inget att man mår lite dåligt;)

• Jess86

Jag fick gravid 3+ på ÄL+16 men det är nog inte standard att få det. Det borde visa 2-3 men som Mini säger så fick ju hon 1-2 och hennes böna mår ju fint ändå!

• Jess86
    Puffmajs skrev 2012-05-29 08:40:47 följande:
    vecka 20 idag!:D

Halvtid! Jag går in i vecka 12 imorrn, igår hittade vi hjärtljuden med dopplern- vansinnigt mysigt! {#emotions_dlg.flower}
  • Ceszan

Kan det vara så att CB digital visar mindre veckor om kroppen är på väg att få ett MF? 
    Det skulle förklara varför mitt test visade 1-2v istället för 2-3v. 

♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • Snigo
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 08:09:35 följande:
    Snigo:

Tänk på mitt tips? Inte förrän på 17 eller kanske 18 fick jag det. Dagen innan 1-2 veckor. Knäckt :-/

EQ85 skrev 2012-05-29 08:10:58 följande:
    äl + 16 är 4 dagar efter BIM. det kommer visa 1-2 då. först vid 5+0 visar det 2-3. klart beroende på hcg.

MrsC74 skrev 2012-05-29 08:15:50 följande:
    16 dagar efter ÄL bör visa 2-3 för det är exakt vad det är 2-3 veckor efter ÄL dvs 14-21 dagar.

Tack för svaren tjejer! Jag får väl tänka att om de visar 1-2 så behöver jag inte bli helt förstörd dom är ju faktiskt inte 100% heller i morgon är de ju 1v och 1 dag sen jag fick mitt pluss!! Vi har typ börjat förstå att de är sant men kommer testen i morgon så kan jag nog inte hålla mig hade lika starkt på stickorna igår som kontrollstrecket, hur såg de ut för er? Ni som fick 2-3?
  • madeleinesophie

Gravid 2-3 fick jag på bim minus 2.. 13dagar efter äl för att vara exakt då jag vet när jag hade äl :) är nu i vecka 21 :)

• Isabelle14

Hej allihop! Jag testade mig med testlagrets stickor nu i morse BIM -2, har kommit små blödningar under sex den senaste veckan, inte varje gång men två..

Iallafall. Nu ser jag ett svagt streck ifrån alla vinklar men vågar inte hoppas för mycket, vad tror ni?

Lycka till allihop!! :)     
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester