• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ehh, vad jag har fått erfara och bm och läkare sagt att stegrar det inte fick det inte då bra. Och är det mindre veckor på indikatorn så är det ju ngt knasigt.

• Isabelle14

Åå jag hoppas det! :) Har ett tvåpack liggandes hemma men vill inte få "Inte gravid" om jag nu är det så jag kollar med testlagrets i morgon igen och är det likadant eller starkare så kör jag med digital också!
    Tack allihopa! :) 

• Es Mamma

Isabelle - Grattis! Du kan nog absolut ta ett digitalt nu. Men testet du lagt upp är från billigatester.se va? Testlagret ser lite annorlunda ut. Inte viktigt i sammanhanget, men bara så man får veta om de bytt utseende eller nåt :)

• axh

plus eller spökstreck? fått 2 likadana , därefter neg på rfsu... ?

• Isabelle14

Es mamma: Tack, väntar tills imorgon :).. Det är väl bättre med morgonurin när det är så tidigt?. Ja det stämmer att de är från billigatester.se, förväxlade med tidigare tester :)

• sweasmamma
    Isabelle14 skrev 2012-05-29 10:26:49 följande:

Es mamma: Tack, väntar tills imorgon :).. Det är väl bättre med morgonurin när det är så tidigt?. Ja det stämmer att de är från billigatester.se, förväxlade med tidigare tester :)

nää ta du ett nu ! KOM IGEN =) jag fick gravid på digitalt bim-3, hållt mig 1 timme kanske, eftermiddagsurin så med det strecket hade jag vågat mig på ett digitalt=)
  • Isabelle14

Haha jag får väl våga mig på detta då, men får vänta en stund, var precis på toa dum som jag är. :P.. Uppdaterar sen ;)

• sweasmamma
    Isabelle14 skrev 2012-05-29 10:31:14 följande:
    Haha jag får väl våga mig på detta då, men får vänta en stund, var precis på toa dum som jag är. :P.. Uppdaterar sen ;)
    im waiting !!!!! =) det kommer gå bra ska du se !!
  • TessLiihten
    Isabelle14 skrev 2012-05-29 10:31:14 följande:
    Åh vad spännande!!!
  • Jess86

Jag har ett RFSU test hemma, funderar på att filma när jag gör det och lägga ut på Youtube så som jag gjorde med mitt CB plus test på ÄL+16 om ni kommer ihåg Skrattande

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester