• ollasulrika

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Madelonen1 skrev 2012-05-29 07:13:57 följande:
    Ja, det går! :)

Va bra!  :) Tack för svaret.
  • Snigo

Äl + 16 i morgon, får hem cb digital i morgon..Vad borde de visa? Iaf 2-3 veckor va?

• Mini Léonie

Snigo:
    Tänk på mitt tips? Inte förrän på 17 eller kanske 18 fick jag det. Dagen innan 1-2 veckor. Knäckt :-/

• EQ85
    Snigo skrev 2012-05-29 08:05:17 följande:
    Äl + 16 i morgon, får hem cb digital i morgon..Vad borde de visa? Iaf 2-3 veckor va?
    äl + 16 är 4 dagar efter BIM. det kommer visa 1-2 då. först vid 5+0 visar det 2-3. klart beroende på hcg.
  • MrsC74

16 dagar efter ÄL bör visa 2-3 för det är exakt vad det är 2-3 veckor efter ÄL dvs 14-21 dagar.

• Noomi81

Läser ofta att man ska testa med cb digital om man är osäker, men jag undrar hur det funkar. Det testet måste väl också komma upp till ett visst värde för att det ska visa positivt? Så om man har så låga hcg-nivåer att man inte vet om man ser ett streck eller bara inbillar sig på ett vanligt test, kan då verkligen cb ge utslag?

• V79

Jag fick 3+ på v 5+1 med kvälls urin och hade kissat 1-2 timmar tidigare.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester