• Royalgala

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-05-31 11:14:54 följande:
    Jag och gubben har pratat lite här hemma. Han tror att jag stressar upp mig så mycket med det här med syskon och att det känner kroppen av. Han tycker det är bättre om man slappnar av så kommer det nog till slut.
    Jag tror han har rätt där.
    Så jag tar en paus från denna tråd och kanske hela familjeliv tills jag har plussat, och återkommer då.

Skall försöka mig på lite yoga och avslappningsövningar, gå i skogen och tänka på annat. Inte tänka på när jag har ägglossning utan bara ha sex när man känner för det.

Tänker på er, ta hand om er!
    Nästa gång jag skriver så är det med en bild på ett plus!

KRAMAR till er!!!!
    Tycker du gör helt rätt. Var själv i din sits när vi försökte oss på nr 2. Försökte aktivt i ett år med pergotime etc men hände inget. Tog en "paus" och sedan efter ytterliggare sex månader blev lillkillen till, på en semester dessutom

Lycka till!!
  • malin7878
    Puffmajs skrev 2012-05-31 11:13:29 följande:

våran grabb ;) bf 21 oktober! frisk liten sprattelskit ;)
    Vad underbart! Grattis.

Vi har vårt RUL imorgon  
  • splink
    Undska skrev 2012-05-31 12:25:53 följande:
    Är det någon som plussat på bim-5 med testlagrets?
    Japp! På bim-6 faktiskt!
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på http://detsaknadebarnet.blogspot.com
  • Snigo
    Undska skrev 2012-05-31 12:25:53 följande:
    Är det någon som plussat på bim-5 med testlagrets?

Jag har plussat på äl + 8 / Bim - 6 bilder finns i mitt galleri! Plussa även med cb digital 3 h senare
  • Undska

Plussade ni med morgon urin? För jag testade med det "andra" kisset om man säger så ;)

La inte kika i era galleri så jag skriver från mobilen..

• Snigo
    Undska skrev 2012-05-31 12:45:27 följande:
    Plussade ni med morgon urin? För jag testade med det "andra" kisset om man säger så ;)

La inte kika i era galleri så jag skriver från mobilen..

Nepp, tester vid 19 och sen vid 22 med digital
  • Undska
    Snigo skrev 2012-05-31 12:52:01 följande:
    Nepp, tester vid 19 och sen vid 22 med digital

Okok, Grattis förresten :)
  • ak15

nja inte världens bästa bild men iaf :) häftigt med digitalt...

puffmajs : grattis o jättefin bild :)  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester