• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallonbilar skrev 2012-05-31 10:57:33 följande:
    deras spökisar brukar tyvärr vara så, ska kolla om jag hittar en bild så kan du jämföra :/
    typ som detta?

• nyago
    Hallonbilar skrev 2012-05-31 10:57:33 följande:
    deras spökisar brukar tyvärr vara så, ska kolla om jag hittar en bild så kan du jämföra :/

Hade varit snällt. Glad
  • nyago
    Hallonbilar skrev 2012-05-31 10:58:57 följande:
    typ som detta?

Ja, ganska precis som det. Mitt var nog lite ljusare bara. Fattar inte varför cb, som är de dyraste testerna ska luras på det här sättet?
  • Hallonbilar
    nyago skrev 2012-05-31 11:01:42 följande:
    Ja, ganska precis som det. Mitt var nog lite ljusare bara. Fattar inte varför cb, som är de dyraste testerna ska luras på det här sättet?
    Ja, det är sanslöst :/ har själv fått massa sådana där skitresultat, efter ett par ggr ratade jag cb helt och höll mig till testlagrets :) får fasen nästan 15 st, eller vad det nu blir i pris för ett cb, men det är ju inte klokt att cb ska vara *sämst* på marknaden :/
  • nyago
    Hallonbilar skrev 2012-05-31 11:03:31 följande:
    Ja, det är sanslöst :/ har själv fått massa sådana där skitresultat, efter ett par ggr ratade jag cb helt och höll mig till testlagrets :) får fasen nästan 15 st, eller vad det nu blir i pris för ett cb, men det är ju inte klokt att cb ska vara *sämst* på marknaden :/

Ok. Kommer nog inte heller köpa cb i fortsättningen (kanske digitalt isf). Även om vi inte försökte bli med barn nu så blir man ändå besviken av ett sånt missvisande resultat. Skönt att jag kan slappna av nu i alla fall så tant röd kan komma nån gång, känns som att hon är på ingång idag. Tack för din hjälp! Och lycka till med plusset (om du inte fått det redan Flört)
  • Trixxy

Jag och gubben har pratat lite här hemma. Han tror att jag stressar upp mig så mycket med det här med syskon och att det känner kroppen av. Han tycker det är bättre om man slappnar av så kommer det nog till slut.
    Jag tror han har rätt där.
    Så jag tar en paus från denna tråd och kanske hela familjeliv tills jag har plussat, och återkommer då.

Skall försöka mig på lite yoga och avslappningsövningar, gå i skogen och tänka på annat. Inte tänka på när jag har ägglossning utan bara ha sex när man känner för det.

Tänker på er, ta hand om er!
    Nästa gång jag skriver så är det med en bild på ett plus!

KRAMAR till er!!!!

• Hallonbilar
    nyago skrev 2012-05-31 11:08:10 följande:
    Ok. Kommer nog inte heller köpa cb i fortsättningen (kanske digitalt isf). Även om vi inte försökte bli med barn nu så blir man ändå besviken av ett sånt missvisande resultat. Skönt att jag kan slappna av nu i alla fall så tant röd kan komma nån gång, känns som att hon är på ingång idag. Tack för din hjälp! Och lycka till med plusset (om du inte fått det redan Flört)
    Ja visst blir man besviken :/ trist att deras tester är så missvisande. Inget pluss här än, men ta i trä, Är på bim +3 men testar negativt fortfarande och ont i magen så det är väl inte så positivt. Lycka till du med!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester