• MirandaMay

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Vill bara uppdatera vad som hände med mina svaga test häromdan. Ikväll testade jag med ett digitalt CB och fick "Gravid 1-2" !
    Så ni hade rätt allihopa!  

• Capiche

En fråga ....är detta är spökstreck? 

Man ser typ inget på denna bild. Kan bara "skymta ett pluss" Eller är det bara jag som skymtar det? 

Drog iaf i kontrasten lite ..

Då ser man det tydligare. Men är nästan 100% på att detta är ett spökstreck man ser? Eller ni kanske inte ser det alls och jag bara inbillar mig men tänkte bara testa :) 

• Jess86
    Capiche skrev 2012-06-12 22:29:13 följande:
    En fråga ....är detta är spökstreck? 

Man ser typ inget på denna bild. Kan bara "skymta ett pluss" Eller är det bara jag som skymtar det? 

Drog iaf i kontrasten lite ..

Då ser man det tydligare. Men är nästan 100% på att detta är ett spökstreck man ser? Eller ni kanske inte ser det alls och jag bara inbillar mig men tänkte bara testa :) 

Svårt att säga... Hur många dagar efter ÄL?
  • Knasten83

Äl+1 idag... Tur vi bokat resa idag så vi åker på torsdag, ngt annat att tänka på! :)

Hatar att vänta!

• Capiche

Slutade med p piller 19 maj. Skulle ha äl kring 31 maj - 3 juni. Hade sjukt ont 3 juni på kvällen och släppte helt morgonen efter , bara ömt. Så vet inte exakt. 

• Knastintis

Som ditt m kontrast såg mitt också ut idag. Suuuuper svagt. Jag hade troligen äl 31/5-2/6 svårt å säga

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester