• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mina test

• juliia24
    Binegar skrev 2012-06-19 15:09:27 följande:
    vad är det för mening att ta ett test om det INTE gått 4 timmar???
    jo för jag ville se om det blir ett extra streck 

ser ni något 
  • Madelonen1

Ni som är gravida - känner ni någon skillnad på era bröst? :p förutom att de växer då, haha! Kände igår kväll att de är hårda och spända som tusan! Inte alls så mjuka eller vad man ska säga som de brukar vara :p

• Hoppas 2012

Jag är ledsen men jag ser inget på era test som ni lägger upp från testlagret.
    Alla verkar se men tyvärr inte jag.

• Liiina89

bim-5 enligt p-tracker. 
    Hemma ser vi ett tjockt streck men är det spök eller inte? :/

• Grodan74

Hej alla har ju inte varit inne på ett tag då min mamma just gått bort.. Mitt uppe i sorgen kom detta glädjebesked som jag väntat på i ca 7 mån...

Lördag morgon kl 09,00

Måndag eftermiddag kl 16,00

Tisdag morgon kl 03,00
  • Ellenvillhabebis

Jag har bim fre, eller lör. Har jättespända, tunga ömma bröst & uppsvälld. Brukar inte ha så vid mens. Känns precis som sist jag vårt gravid. Tog ett test nu på eftermiddagen.. neg såklart. Kan det varit för tidigt? Fattar inte varför det ska va så svårt att hålla sig.

• Trolltoka
    Grodan74 skrev 2012-06-19 16:37:14 följande:
    Hej alla har ju inte varit inne på ett tag då min mamma just gått bort.. Mitt uppe i sorgen kom detta glädjebesked som jag väntat på i ca 7 mån...Lördag morgon kl 09,00Måndag eftermiddag kl 16,00Tisdag morgon kl 03,00

Beklagar och grattis!
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester