• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea: Hua!! Hoppas de kan hjälpa dig snabbt! Krya på dej!!

• LaReina

Någon som har erfarenhet av att gå på penicillin mot öroninflammation i början av graviditeten????? Ska till läkaren idag och förmodligen har jag ö i....

• BeMa

Beställde hem tester från bastpatest.se, både de tidiga testen och de vanliga! Fått svaaaga svaga streck! Men kan ni se något?

De vanliga!

Och så det känsliga.. Vad tror ni?
  • HelenFr
    sweasmamma skrev 2012-06-20 09:25:32 följande:
    v 19 idag och igår fick jag konstiga lilaröda stora fläckar på ena armen . va hos dr som misstänker DVT= djup ventrombos, alltså propp i armen eller början till propp så nu ska jag in med remiss till lasarettet och göra ett UL på armen !!

USch har haft det i benet, och det är inget kul... Hoppas att det inte är så och att allt går bra...
  • Helenmedh

Nu börjar jag misstänka spök :/ Eller vad säger ni? Är det någon stegring? Nedersta är nytt.. Kanske för att det andra är torkat som det ser mer rosa ut? Eller.. Åhh... 

• Knasten83

Äl +9 idag, bim -5, inte testat och kommer inte kunna testa förän äl+12! Tror inte det blivit ngt denna mån :'(
    Bara hoppa på det igen!

• Trixxy
    Helenmedh skrev 2012-06-20 10:53:03 följande:
    Nu börjar jag misstänka spök :/ Eller vad säger ni? Är det någon stegring? Nedersta är nytt.. Kanske för att det andra är torkat som det ser mer rosa ut? Eller.. Åhh...  

Varför är dina test så röda på kanterna?ser ut som att du haft de i urinen mycket längre än 15 sek
  • Knasten83

Hade så gärna velat kolla allas tester och lämna åsikter men jag hinner inte med tjejer!!! :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester