Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Får samma resultat idag på mina TL stickor 120420 idag dagen efter mensen dök upp... det om något säger ju att det måste vara fel på dem
Får samma resultat idag på mina TL stickor 120420 idag dagen efter mensen dök upp... det om något säger ju att det måste vara fel på dem
v 19 idag och igår fick jag konstiga lilaröda stora fläckar på ena armen . va hos dr som misstänker DVT= djup ventrombos, alltså propp i armen eller början till propp så nu ska jag in med remiss till lasarettet och göra ett UL på armen !!
BeMa och laluna88 : Tack så mycket!!
Laluna: jag har använt de testen tidigare och då har de visat starkare och snabbare men det är väl helt enkelt olika från gång till gång.
Men nu har jag ju som sagt tagir digitalt vilket är bra får då behöver man inte fundera och bedöma hur starkt strecket är.
Sweas: vilken tur att du åkte och kollade upp det!
jag lägger upp ett trixat foto.
Ni som är gravida, kan ni ta ett äl-test och visa hur det utslaget ser ut? :D
Jag är gravid i vecka 7, går in i vecka 8 imorgon. När jag gjorde ÄL test för kanske 2 veckor sedan eller så, så var teststrecket mycket mycket starkare än kontrollstrecket! Så starkt det kunde bli i princip :)