• rundaringar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!

Jag tog ett test idag som jag nästan är bombsäker på att jag ser ett streck på, men det blir inge bra på bild för det syns typ inte! Jag tog ett test igår som var jätteneg, och det såg jag direkt, idag så såg jag direkt skymten till ett streck. Är det någon som kan trixa en bild åt mig för att se om det är ett streck där? Jag vet att man inte blir mer gravid gör det, men ja, man blir smått galen av det här  

• rundaringar
    Knasten83 skrev 2012-06-20 11:39:00 följande:
    Rundaringar: jag kan trixa den men inte lägga in den. Då får du maila den så mailar jag tillbaka trixad?

[email protected]
    Tack!
  • Charin84

Är det nån mer än jag som har molande värk i magen som går ut i ryggslutet o ner i benen? Har haft så här i tre dagar nu, känns nästan som mensvärk.

Melvin 11-09-20 <3
  • BeMa
    Charin84 skrev 2012-06-20 11:39:51 följande:
    Är det nån mer än jag som har molande värk i magen som går ut i ryggslutet o ner i benen? Har haft så här i tre dagar nu, känns nästan som mensvärk.
    Ja, här! I magen har jag sjujädra "mensvärk", medans de är liite bättre i ryggslutet och ner mot benen kommer iband! Ska inte ha mens förens lördag tidigast så de känns konstigt!!
  • Trixxy
    BeMa skrev 2012-06-20 11:48:33 följande:
    Ja, här! I magen har jag sjujädra "mensvärk", medans de är liite bättre i ryggslutet och ner mot benen kommer iband! Ska inte ha mens förens lördag tidigast så de känns konstigt!!

Ingen mensvärk här bara yrsel.de 3 gånger jag vart gravid så har mensvärken kommit på bim eller dagen efter
  • Charin84

jag ska inte ha mens förän nästa vecka, känns ju konstigt o ha mensvärk nu. :/ Man har ju lite hopp om att d kan ligga nått i magen ;)

Melvin 11-09-20 <3
  • BeMa
    Charin84 skrev 2012-06-20 11:58:54 följande:
    jag ska inte ha mens förän nästa vecka, känns ju konstigt o ha mensvärk nu. :/ Man har ju lite hopp om att d kan ligga nått i magen ;)
    Ja men verkligen!! Hoppet lever ända fram till den dagen tant röd kommer, OM hon kommer!
  • BeMa
    Trixxy skrev 2012-06-20 11:58:22 följande:
    Ingen mensvärk här bara yrsel.de 3 gånger jag vart gravid så har mensvärken kommit på bim eller dagen efter
    Åh min mensvärk brukar alltid starta dagen innan mens =/ Kanske dyker den upp imorgon istället då men de hoppas jag innerligt inte att den gör!!
  • Trixxy
    BeMa skrev 2012-06-20 12:02:04 följande:
    Åh min mensvärk brukar alltid starta dagen innan mens =/ Kanske dyker den upp imorgon istället då men de hoppas jag innerligt inte att den gör!!

Jag tror alla har olika symtom.Jämför med hur du brukar ha det.Brukar du ha mensvärk innan bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester