Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Alltså varje morgon När jag ska testa så ser urinen ut som vatten. Borde de inte vara jättegult? :( kan ju inte testa i de ju!!
Alltså varje morgon När jag ska testa så ser urinen ut som vatten. Borde de inte vara jättegult? :( kan ju inte testa i de ju!!
Hej jag hoppar in här lite, jag såg att ni har skrivit att de är fel på några tester i från testlagret.
Jag har nämligen nyköpta tester hemma med nr 120517 på kan jag lite på dom eller vad ska jag göra?!
Hur gör man ska behöva skicka tillbaka dom?
Är de många som har fått spökstreck på dom redan?
Tack för svar. Kram
Jag skulle nog rekommendera alla som sitter på tester med berörda LOT-nummer att använda dom till att se en ev. stegring efter ett plus. Jag skulle inte använda dom så tidigt i testandet eftersom dom uppenbarligen visar svagt positivt även om man inte är gravid.
Tidigt i testandet kan jag rekommendera Doc Morris egna tester, dom är känsliga och bra. Lycka till med testandet.
Mitt test va blankt idag, tror inte d har tagit sig den här gången, men isf får man bara köra på nästa månad, får inte deppa ihop för d.
Charin: helt rätt, inte deppa!!! ;)
Jag har lör 120307 någon som gött nått om fel på dom?
Goooodmorgon! (om den nu är god..) Hur stor ska stegringen vara?
Jag förväntade mig nog ett solklart plus :-/ men jag ser strecket bättre idag (eller så inbillar jag mig att jag gör det). Men ska det var stor skillnad på igår och idag eller bara en liten skillnad? Om ni förstår..
Bild!!