• rundaringar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lägger upp en hög med bilder som vi kan prata om nu (alla är oredigerade)

Detta var igår på kvällen.

Detta är idag med morgonurin

Är det någon skillnad? 
  • Meeee

Ja... Släng in en bild på gårdagens och morgonens test håller tummarna

• alexander2011

Trixad

Otrixad

Ni får slå mig på fingrarna. ska skicka in denna   oxå till TL idag. men jag var tvungen o testa men nu blir det härdanefter bara äl tester. äl på ingång? tror jag ahr älflytningar nu. gahh 

se mittersta stickan den är 120517  !!
  • Meja JP

rundaringar,ja det är nog mer färgat idag

jag har test med LOT 120517.vet de kan ge falska streck,men om det sker en stegring?eller alltså kan de ge stegring men ändå vara fel på?alltså spök ändå.?

• alexander2011
    Meja JP skrev 2012-06-21 09:46:06 följande:
    rundaringar,ja det är nog mer färgat idag

jag har test med LOT 120517.vet de kan ge falska streck,men om det sker en stegring?eller alltså kan de ge stegring men ändå vara fel på?alltså spök ändå.?

nä det skulle jag inte tro. mina sträck ser likadana ut efter 1 vecka :( så om du har stegring så är det nog en bebis :) bild :)
  • Meeee

Rundringar- ser ju nått på dagens test. Hoppas det blir starkare snart.

• Meja JP

tryckte fel men den allra översta är igår morse,det undre är idag torkat.detta här under är idag inom tid.

• rundaringar
    Meja JP skrev 2012-06-21 09:49:33 följande:
    tryckte fel men den allra översta är igår morse,det undre är idag torkat.detta här under är idag inom tid.

Det syns ju ett streck iaf och det ser ju starkare ut än innan tycker jag
  • Meja JP

alexander,jag ser på den mittersta stickan :-/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester