• rundaringar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

juliia24 skrev 2012-06-21 10:25:51 följande:
    mina tester idag

denna togs igår

Är det med testlagrets tester?
  • rundaringar

Nej nu orkar jag inte mer! Jag åker till apoteket och köper ett gravtest där och tar det om några timmar. Om det blir totalt neg då är jag INTE gravid och så kommer jag mordhota TL. Jag känner inte att jag kan lita på deras tester nu när alla får spök och jag inte förstår om jag har en stegring eller inte :-P 

• juliia24
    rundaringar skrev 2012-06-21 10:29:34 följande:
    Är det med testlagrets tester?
    ja det är det. lot 120517
      och jag vet att dom är problem. men jag undrar bara om man ser någon skillnad från igår
  • Meja JP

otrix

trix

juliia,nja ja jag ser ngt men är det ngn färg?

seriöst,va däligt det syns på bild.jag har inga svårigheter alls att se strecket här hemma........
  • EmmaJonsson

Tjejer varför köper ni inte riktiga tester på Apoteket som är enkla att läsa av!?
    Dessa två har jag använt, finns ingen tvekan på dessa tester om du är gravid eller inte!! Klart&tydligt!

• Meja JP

Emmajonsson,för att deä är väldigt dyra sedan så blir det ofta fel på CB,jag har fått många falska plus med dem.TL har varit säkrast tills nu enl mig.
    Sedan tycker iaf jag det är kul att testa tidigt,spännande

• alexander2011

mensen på g verkar det som :( rosa flytning

• rundaringar

Test köpt! Hur länge måste jag hålla mig innan jag tar det testet då?

• Hoppas 2012

TL är ju bra men på många test här ser jag inte streck utan skuggor...
    Det digitala är oslagbart så kör på det :)

• Meja JP

alexander,på gott och ont,gott ändå om den kommer nu så du kan börja på nytt.så du slipper vänta mer.

rundaringar,äh testa

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester