• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Till min stora förtjusning hittade jag ett test HAr endast dragit ner ljuset på bilden eftersom solen var så stark 
    Och dum somman är kunde man ju inte hålla sig 3-4 timmar... 

• Snigo
    rundaringar skrev 2012-06-21 11:27:33 följande:
    Samma här, jag ser på testet att det är rosa, men det är väldigt svårt att få med på bild..

Som sagt, jag testa pos på äl + 8 kl 19:00. Sen tog jag ett digitalt nästa gång jag pinka och de va kl 22:00 och fick gravid 1-2 jag skulle testa ett digitalt om ja var du
  • PimPim1

Hej alla analysproffs:)

SNÄLLA hjälp mig att kika på mina spökstreck. De syns ju inte i alla vinklar. Jag törs inte hoppas och det känns som en evighet tills i morgon bitti. Det är väl knappast någon idé att köpa ett digitalt och testa i kväll??

Vad tror ni?
  • Tusse Misse

Ja än har hoppet inte försvunnit här. Jag har ju fått dessa streck på tl. Igår tog jag ett annat från nåt annat ställe. = INGENTING!

IDAG så tar jag TL, plus det andra och får faktiskt streck på båda om än svaga. TL lite starkare än igår!

Så ner på apoteket och köpte cb och apotekets. Får ett ganska så tydligt plus på cb, skillnaden från de såkallade spökisarna ar att man såg konturerna och att det var blått! Törs man hoppas. Även på apoekets kan jag ana ett rosa streck och på dom har jag ALDRIG fått en tillstymelse på förr.

Så vad tror ni. Är ju bara på BIM - 4 eller 5 än.

• Liiina89

Jag får också utslag på mina test från testlagret men ej från clearblue digital... ALDRIG någonsin mer test från testlagret. Fy fan

• alexander2011

pimpim: tycker oxå se mig ett brett fint sträck
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester