• PimPim1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja jag tog morgonurin. Jag har köpt ett cb-digital för att få ett svar som inte går att feltolka men samtidigt är jag rädd att det ska visa EJ gravid för att jag testat för tidigt. Har du någon uppfattning om clearblue-testen verkar lika känsliga??

• Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-06-21 12:03:30 följande:
    Till min stora förtjusning hittade jag ett test HAr endast dragit ner ljuset på bilden eftersom solen var så stark 
    Och dum somman är kunde man ju inte hålla sig 3-4 timmar... 

Puffar lite för min bild
  • Tösabiten88

De två omgjorda bilderna ser man ju klart ett pluss :)

jag tycker du kan ta ett digitalt  

* Stolt mamma till 3 flickor och 1 Pojke*
  • Odetta
    PimPim1 skrev 2012-06-21 12:17:01 följande:
    Hej alla analysproffs:)

SNÄLLA hjälp mig att kika på mina spökstreck. De syns ju inte i alla vinklar. Jag törs inte hoppas och det känns som en evighet tills i morgon bitti. Det är väl knappast någon idé att köpa ett digitalt och testa i kväll??

Vad tror ni?

Ser jätte bra ut!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • alexander2011
    PimPim1 skrev 2012-06-21 13:06:10 följande:
    Ja jag tog morgonurin. Jag har köpt ett cb-digital för att få ett svar som inte går att feltolka men samtidigt är jag rädd att det ska visa EJ gravid för att jag testat för tidigt. Har du någon uppfattning om clearblue-testen verkar lika känsliga??
    asså jag vet ju sj att jag fick inte garvid på bim+4 men plus på bim+12. såå OM du får inte gravid nu så avvakta 2 dagar o ta ett nytt igen
  • PimPim1

Oj alexander! Har du trixat med mina bider:) Vad har du gjort :) Tror du det ser lovande ut? Tack för att det finns människor som är snälla och engagerar sig i ens våndor!!:)

• rundaringar

Nej, nu ger jag nog upp faktiskt tog nyss testet med märket "preg" och fick så negativt som man bara kan få.. Varför får man pos med TL och neg på andra? jag blir så jävla ledsen! Och jag som tyckte att testet i morse var starkare än igår.. Fan..

• alexander2011

såhär ser de ut pimpim i fäärg :)

• alexander2011
    PimPim1 skrev 2012-06-21 13:10:12 följande:
    Oj alexander! Har du trixat med mina bider:) Vad har du gjort :) Tror du det ser lovande ut? Tack för att det finns människor som är snälla och engagerar sig i ens våndor!!:)
    hahaha, vet sj hur det är. är inne på försök 9 nu :(
    jag har ökat kontrasten bland annat hmm jo det ser ju brett ut fast det är svagt. köp ett till cb ist o ta den imorgon med morgonurin. blir det starkare eller tydligare så ta cb digital i övermorgon 
  • Helenmedh
    rundaringar skrev 2012-06-21 13:10:42 följande:
    Nej, nu ger jag nog upp faktiskt tog nyss testet med märket "preg" och fick så negativt som man bara kan få.. Varför får man pos med TL och neg på andra? jag blir så jävla ledsen! Och jag som tyckte att testet i morse var starkare än igår.. Fan..

Rent spontant tycker jag preg är värdelöst.. När jag var gravid så var det preg jag fick positivt på senast, typ 3dagar efter bim..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester