• Meeee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det står på Ipren förpackningen att man inte ska ta dom om man försöker bli gravid. Så det är nog bra att avstå just dom.

Tusse- tagit digitalt än?? håller tummarna. Tycker det ser riktigt bra ut

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-23 07:43:50 följande:
    Alex: bra den kom till slut! Då kan man börja om igen! :)

jaaa det känns ändå skönt men jag är trött på att försöka nu. får se om vi lä'gger det på hyllan eller inte. fan har ju en cykel på mellan 30-46 dagar :(
  • strumpan123
    rundaringar skrev 2012-06-23 04:29:24 följande:
    I morse så tog jag sista testet med testlagret. Svagt men tydligt plus! Inte mycket starkare än dom andra, men det syns stegring. Ska iväg och jobba snart så skulle ta ett test men tog då med billiga testers test. Negativt! Hur sjukt förvirrad kan man bli?! Nog allt för att jag bara hållt mig i 3 timmar knappt, men det borde ju ge utslag ändå? Kan spökstreck ge stegring och ändå plus som syns "relativt" tydligt? För strecket är rosa, och jag behöver varken lampa eller vinkla det för att se.

Suck! Gravid eller inte?
    jag får likadana med testlagret och jag har ägglossning idag så inte är jag gravid iaf..
    skräptest 
  • slemtorsk i din bralla
    Tusse Misse skrev 2012-06-23 17:50:26 följande:

Håll i er nu! Tog detta på em efter att bara hållit mig en timme!
    tjohoooo

Supergrattis och välkommen in i de gravidas värld...
  • Loppan8604
    Tusse Misse skrev 2012-06-23 17:50:26 följande:
    Håll i er nu! Tog detta på em efter att bara hållit mig en timme!

Stort grattis!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester