• tebba1978

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hejsan!

Undrar om det är någon som skulle vilja trixa detta? Ser väl inget själv men lite trix är ju alltid spännande:)) 

• Saga09

Nu måste jag fråga och först vill jag säga att jag vet att man inte ska titta på test efter det att tiden gått ut men är det någon här som fått positivt "för sent " på Bäst på Tests testa tidigt test? Jag fick nämligen positivt idagnär jag hade en blödning tidigare i veckan

Älskade Saga 090908
  • Tusse Misse
    skumbanan skrev 2012-06-23 18:20:47 följande:
    Grattis tuss! Hur lång tid tog det?
    3e försöket nu! Så det gick fort tycker jag.
  • Loppan8604
    Saga09 skrev 2012-06-23 18:34:50 följande:
    Nu måste jag fråga och först vill jag säga att jag vet att man inte ska titta på test efter det att tiden gått ut men är det någon här som fått positivt "för sent " på Bäst på Tests testa tidigt test? Jag fick nämligen positivt idagnär jag hade en blödning tidigare i veckan

Bild?? De e många som får en blödning även fast de e gravida...
  • laluna88
    xoraksinna skrev 2012-06-23 12:24:14 följande:

Detta tolkar jag som positivt, eftersom mitt första av många tester såg ut så och jag är gravid i v 16 idag ;)
  • Loppan8604

Har nu kommit fram till att ja inte e gravid! Har tagit två neg ida. Tänkte att dessa bilder kan vara bra att gämföra med för er andra sedan. Detta e ett spök från testlagret :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester