• tebba1978

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skumbanan: nej tredje dagen ingen glad gubbe!

• Loppan8604
    Saga09 skrev 2012-06-23 20:11:10 följande:
    Jo jag har en bild men kan inte ladda upp den :(

ok...om du vill kan du skicka den till min mail så kan ja ladda upp de?
  • Loppan8604
    Inelg skrev 2012-06-23 20:43:04 följande:
    Loppan. Neeeej fan då.
    Dom ser lite gråa ut i färgen.

De e dock ljusrosa i verkligheten.... inte kul med spökisar... men så e de ibland. Nu ska ja börja på mina tabletter på måndag så att cyklen kommer rätt. Bm sa att ja hade fina äggblåsor när ja va på besök så nu vill vi bara att mensen ska komma så vi kan prova igen:)
  • alexander2011

loppan8607

För att demostrera lite så tog jag sj ett test. vet att jag har verkligen haft problem med testlagrets tester att de ger spök. detta är inom tiden och jag är INTE gravid. tråkigt men sant :( bilderna är tagna INOM tiden idag

• Loppan8604
    alexander2011 skrev 2012-06-23 21:22:12 följande:

loppan8607

För att demostrera lite så tog jag sj ett test. vet att jag har verkligen haft problem med testlagrets tester att de ger spök. detta är inom tiden och jag är INTE gravid. tråkigt men sant :( bilderna är tagna INOM tiden idag

Mmm de e sjukt :( inte kul alls! men men så kan de ju vara. Va har du för LOT Nr på dina där??
  • alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-06-23 21:24:57 följande:
    Mmm de e sjukt :( inte kul alls! men men så kan de ju vara. Va har du för LOT Nr på dina där??
    120517. har mailat, ringt o klagat fler ggr och även skickat in mina använda stickor i ett returkuvert som de skulle ta till lab hahaha. men nån ersättning får jag inte :( verkar inte så aif
  • Loppan8604
    alexander2011 skrev 2012-06-23 21:27:15 följande:
    120517. har mailat, ringt o klagat fler ggr och även skickat in mina använda stickor i ett returkuvert som de skulle ta till lab hahaha. men nån ersättning får jag inte :( verkar inte så aif
    ok... då e de ju heller inte lönt att klaga då :/ kille sa att när testet e starkare så kör man på ett annat så vi ska inte lte på de svaga längre.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester