Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Varför byter ni inte? Typ billiga testers ... Köper på ebay eller så
Varför byter ni inte? Typ billiga testers ... Köper på ebay eller så
Åh nej usch såna vill jag inte ha :( de kommer säkert i veckan nu så får jag se vad de skickat
Grattis TusseMisse!!
Sj fick jag min mens idag, en dag före bim. Känns sådär! Men det är bara att försöka igen!
Grattis Tusse
Hej alla. Har aldrig skrivit här men har läst mycket som ni skriver. Imorse tog jag ett av mina billiga tester som jag köpt på ebay, det visade som ni ser på bilden ett vääääldigt svagt streck. min pojkvän trixade med bilden och då ser iaf jag strecket betydligt mer. Va kan detta betyda?
Ja vet att jag fått ( eller trott) att jag fått super svaga streck innan med dessa men har aldrig trixat med bilderna som nu. Va tror ni? Kan det visa såhär fast det inte är något?
Maddox: när är bim? När var äl? Är det där ett känsligt test ? Ta absolut ett annat. Har liknande från ebay typ "Alice" och har aldrig fått streck så jag tror de är att lita på.
skumbanan, det är en lång historia om min cykel. Tog ut min pstav i augusti förra året och har försökt sedan dess, har haft vääldigt oregelbunden mens, sist jag hade mens var den 19 mars så 3 månader sen. Har inte använt ägglossningstest så jag vet inte ens om/ när jag har ägglossning. =/
Men så tog ja detta idag bara för att kolla, har lite ont i magen och så men egentligen inga direkta symtom. Ja jag vet inte riktigt va dom heter som jag köpte.
Maddox: vad stod det på förpackningen då? Har du ngt annat att testa med? Spännande :D
Maddox: sökt för din oregelbundna cykel? Gör det annars :) onödigt att vänta för länge. Vet inte din ålder men mina kollegor, gynekologer säger att det många gör fel är att de väntar med att söka hjälp så tiden går.
Ja fick dom i en sån liten plastförpackning och på påsarna dom ligger i står det bara hur man ska göra testet, Jag har varit flertal gånger hos doktorn men dom säger bara att det inte är något fel att det bara tar tid efter pstaven innan min cykel blir normal så dom kunde inte hjälpa mig med något. Jag är 25 detta året. :)
Köpte rfsu gravtest ikväll så jag tänkte testa med dom imorgon så får vi se va dom visar.