• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tebba1978 skrev 2012-06-23 18:21:32 följande:
    Hejsan!

Undrar om det är någon som skulle vilja trixa detta? Ser väl inget själv men lite trix är ju alltid spännande:)) 

tyvärr ser jag ingenting :/

• Binegar

BIM-3..försök 14. Tror jag spyr på det här snart. Jag är så trött på det Gråter

• Tusse Misse
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-24 11:06:09 följande:
    Ni som nyligen plussat, har ni kraftig mensvärk flera gånger om dagen???
    Känner av lite just nu.
  • Friida11

Kan ni hjälpa mig att analysera mitt test? 

Jag har tagit flera test denna vecka och jag tycker mig se ett streck när jag redigerar bildne blir det tydligare.. Vad tycker ni? 

Skumt? Nån annan som kan testa redigera det orginala å se om ni får fram nått?  
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Binegar
    Friida11 skrev 2012-06-24 11:33:52 följande:

Kan ni hjälpa mig att analysera mitt test? 

Jag har tagit flera test denna vecka och jag tycker mig se ett streck när jag redigerar bildne blir det tydligare.. Vad tycker ni? 

Skumt? Nån annan som kan testa redigera det orginala å se om ni får fram nått?  
    jag ser ingenting vännen. tyvärr Rynkar på näsan
    men jag är också väldigt pessimistisk efter snart 1.5 års försök..så..någon annan kanske ser något.Kram!

• skumbanan

Binegar: Hej :) har ni fått tid för utredning? Ingen ide att gå och plåga sig. Gå och kolla upp er :)

• skumbanan

Om man har positivt äl-test i två dagar.. När är det troligast att ägget släpper? Fick positivt i fredags och igår. Har haft sex onsdag, torsdag, fredag, lördag x 2 och idag.. Kanske dumt att ha så mycket vid äl? Bör man egentligen spara på spermierna?

• Inelg

Det råder delade meningar om det. De flesta påstår att man ska ha sex var annan dag. Jag blev aldrig gravid på den metoden så jag körde 4 dagar gamla spermier vid mina två senaste graviditeten och då tog det sig på en gång båda gångerna!!

• skumbanan

Inelg: aha, beror kanske på mannens kvalitet på spermier. Får reda på spermaprovet på tisdag.

• Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-24 11:54:00 följande:
    Binegar: Hej :) har ni fått tid för utredning? Ingen ide att gå och plåga sig. Gå och kolla upp er :)
    Hej nej det har vi inte. Vi har inte tagit tag i utredning eftersom det måste gå 12 månader utan grav. Och jag blev gravid i oktober och plussade i november 2011. Så i oktober som först kan vi be om hjälp om jag har fattat det rätt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester