• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar: har ni frågat? Det är inte alltid helt stränga på sådant.

• Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-24 12:10:45 följande:
    Binegar: har ni frågat? Det är inte alltid helt stränga på sådant.
    Nej det har vi inte gjort faktiskt. Jag har försökt ringa gyn men de har ingen telefontid när jag ringer så jag kommer inte fram :( kan man ringa mvc istället?
  • Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-24 12:16:28 följande:
    Binegar: var först på telefonen imorgon när de öppnar :D
    Jag har varit det flera ggr, men icke :/
  • Helenmedh

Binegar: Jag och maken har fått hjälp fast jag har fått två missfall. Prova! Jag sökte privat  

• Knasten83

Hej tjejer!!

Mensen kom idag, en dag tidigt men hellre det om man ändå inte är gravid.

Vi ska inte fortsätta med pergotime, jag mår inte bra av det. Jag visste det egentligen efter alla gånger jag ätit det för att bli gravid förra gången men ville ge det ett försökt till. Inte värt att må så dåligt..
    Nu försöker vi på egen hand och hoppas jag får äl, annars hoppas vi att insemineringen i sep gör succe!! Skrattande

Tänkte bjuda på mina spökplus denna månad, kanske det kan va till hjälp för er som har tvivelaktiga plus?

Hoppas ni slipper falska förhoppningar!!!! 

www.heddishsaker.blogg.se
  • Knasten83

Skumbanan: tycker jag med... Kanske inte fäste ordentligt? Men mensen kom ju i tid och allt!

• Milivi

Så sjukt mycket OT det kan bli det här, ledsen för det men jag har följt er på avstånd så länge att det känns som jag känner er ! Snälla, kan någon bara snabbt berätta hur man skapar en ny tråd på iphoneappen? Det kanske inte går? Eller har jag fel app?

För övrigt vill jag bara säga att ni är starka kvinnor allihopa och att jag önskar er alla en liten så snart det bara går!

Förlåt, förlåt, förlåt för min OT!!!!!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester