• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemtorsk: hon förklarar säkert bättre för sina patienter än för mig.

• slemtorsk i din bralla
    skumbanan skrev 2012-06-26 11:59:27 följande:
    Slemtorsk: hon förklarar säkert bättre för sina patienter än för mig.
    ja fast ändå... hon säger det till någon och hon är läkare och läkare ska veta bättre...
  • Tusse Misse

Tänk att de gick att få streck på dessa också! Härligt! Idag är det BIM för mig. Mår som en jag vet inte vad. Orkar inte ens vara glad. Usch, vill bara sova!
  • TessLiihten
    skumbanan skrev 2012-06-26 11:47:38 följande:
    Tess: aha, hoppas det ordnar sig för er och ev kommande barn. :)
    Ja det kommer det att göra. 
    Jag fick nyss reda på att jag får fast tjänst på mitt jobb! Så ekonomin är ordnad, så nu får det gärna bli ett plus, och att mensen uteblir på lördag.  
  • MammaFia04
    Tusse Misse skrev 2012-06-26 12:24:49 följande:

Tänk att de gick att få streck på dessa också! Härligt! Idag är det BIM för mig. Mår som en jag vet inte vad. Orkar inte ens vara glad. Usch, vill bara sova!
    GRATTIS!!!{#emotions_dlg.flower}
    Hehe ne då är vi två, ligger helt pall på soffan och funderar på hur det ska gå att jobba natten i morgon för vill med bara sova.  
  • Tessan1980

Grattis till alla pluss!!!

Vill bara kolla med er som har tittat på ett gäng test om jag ser fel!!!

De tre till vänster ÄL testen är från igår. De två till höger1 ÄL test och ett Grav.test är från idag. När jag tog grav.testet hade jag bara kunnat hålla mig 45 min!!

Vad tror ni?

• Tessan1980
    Solstrålen1988 skrev 2012-06-26 13:14:55 följande:
    Tess: grattis till jobbet :)
    Så jag ser inte i syne då??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester