• Tusse Misse

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tessan1980 skrev 2012-06-26 15:00:32 följande:
    Lyckades hålla mig i 2 timmar!!!

Nu vågar jag med tro!!!
    GRATTIS! Vad man glädjer sig åt alla plus härinne! Bara älskar att se de fina strecken!! Känns som om det är ett bra flyt i tråden nu! Massa bebisar!
  • N1987

Nu vågar jag med tro!!!
    GRATTIS!
    Tar upp bloggen igen www.bebislyckan.blogspot.com BF med första barnet 9/1-13
  • MammaFia04

Grattis allesammans som plussat!!! Hoppas vi kan följas åt här under graviditetenGravid

• skumbanan

Varit på utredning idag.. Spermier bra. Nästa steg är kolla passage. Ägglossning har varit i helgen.. Hoppas det tog sig :)

• znövit

Fick i dag nu när jag vaknade (har jobbat natt ) ett väldigt svagt streck när jag testade mig men kan ju vara ett spöksträck. Är på  bim -1

• znövit

Ska bara tillägga att jag har testat neg från äl 10 med dessa test ;) Och ett stort grattis till alla som har plussat :D

znövit skrev 2012-06-26 16:42:57 följande:
    Fick i dag nu när jag vaknade (har jobbat natt ) ett väldigt svagt streck när jag testade mig men kan ju vara ett spöksträck. Är på  bim -1

• Meja2011

Knasten: aha då startar du tidigare än mig;) är bara på dag 5 med provera, då det är ju minst 12 dagar kvar tills jag ska börja med pergo:/

• Knasten83

Nu vågar jag med tro!!!
    GRATTIS!!
    www.heddishsaker.blogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester