• TessLiihten

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tessan1980 skrev 2012-06-26 13:13:26 följande:
    Grattis till alla pluss!!!

Vill bara kolla med er som har tittat på ett gäng test om jag ser fel!!!

De tre till vänster ÄL testen är från igår. De två till höger1 ÄL test och ett Grav.test är från idag. När jag tog grav.testet hade jag bara kunnat hålla mig 45 min!!

Vad tror ni?
    jag ser på Gravtestet.
  • Loppan8604
    Tessan1980 skrev 2012-06-26 13:13:26 följande:
    Grattis till alla pluss!!!

Vill bara kolla med er som har tittat på ett gäng test om jag ser fel!!!

De tre till vänster ÄL testen är från igår. De två till höger1 ÄL test och ett Grav.test är från idag. När jag tog grav.testet hade jag bara kunnat hålla mig 45 min!!

Vad tror ni?

Joså man ser på gravtestet:) håll dej i tre-fyra timmar å ta ett nytt så kommer de nog vara starkare:)
  • Gummsan

Såg du på gravtestet innan du la det jämte ältestet? Ältest färgar nämligen av sig. Om du gjorde det så grattis!

• Tessan1980
    Loppan8604 skrev 2012-06-26 13:27:16 följande:
    Joså man ser på gravtestet:) håll dej i tre-fyra timmar å ta ett nytt så kommer de nog vara starkare:)
    Mm jag försker.. Ha ha.. Nu har det snart gått 1h iaf...

Tack för lånet av era ögen. Etfer 3 år så hoppas man så mycket att man inbillar sig ibland!
  • Tessan1980
    Gummsan skrev 2012-06-26 13:35:04 följande:
    Såg du på gravtestet innan du la det jämte ältestet? Ältest färgar nämligen av sig. Om du gjorde det så grattis!
    Oh ja det gjorde jag.. Äl testet är tagit 8.30 i morse och grav. testet 12.40! La den jämte varann när jag fotade!
  • Loppan8604
    Tessan1980 skrev 2012-06-26 15:00:32 följande:
    Lyckades hålla mig i 2 timmar!!!

Nu vågar jag med tro!!!

Grattis! De gör du rätt i:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester