• MammaFia04

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kunde inte hålla mig i två dagar...
    Tog det översta testet först idag och tyckte det visade otydligt fortfarande så gav mig på det digitala, kan det första vara otydligt för att jag fortfarande ligger BIM-3?
    Har så många gravsymtom som tyder på det, men magen brukar alltid svullna innan mens men är helt platt why?
    Men borde inte det digitala vara säkrare än de andra testen, (dock har alla 5 test visat pos men väldigt svagt)
    Vågar man hoppas på att det ligger ett litet Hjärta i magen?
    Hoppas!!!Gravid

• MammaFia04

Amandasmamma2010 skrev 2012-06-26 07:37:43 följande:
    Mammafia du är gravid!! Grattis

Hoppas 2012 skrev 2012-06-26 07:47:57 följande:
    Grattis!
    HjärtaJag hoppas på det!!! Tack tjejer...{#emotions_dlg.flower}
  • Meja2011

Knasten: när ska du börja käka vi kanske blir något synkade nu då:)

Gratis till alla som plussat:)

• TessLiihten

ÄL +10 idag, och tror ni inte att jag börjar känna något nu?
    Hoppas dock inte att det är gravsymtom. Får väl se om mensen dyker upp på lördag, då jag har BIM 

• Loppan8604
    MammaFia04 skrev 2012-06-26 07:34:46 följande:
     Kunde inte hålla mig i två dagar...

Tog det översta testet först idag och tyckte det visade otydligt fortfarande så gav mig på det digitala, kan det första vara otydligt för att jag fortfarande ligger BIM-3?

Har så många gravsymtom som tyder på det, men magen brukar alltid svullna innan mens men är helt platt why?

Men borde inte det digitala vara säkrare än de andra testen, (dock har alla 5 test visat pos men väldigt svagt)

Vågar man hoppas på att det ligger ett litet  i magen?

Hoppas!!!

Grattis! Helt klart gravid. Stickan tycker ja inte alls e otydlig som di pratar om. Där e ett tydligt rosa sträck!
  • TessLiihten
    MrsC74 skrev 2012-06-26 08:47:03 följande:
    Tesslithen; vill du inte vara gravid?
    Inte just nu. Har lite problem att lösa med äktenskapet först.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester