• Tigerkakan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2012-06-27 13:22:54 följande:
    liknar mer + än spök 
    tror du det? Kan säga att det såg mer blått ut i verkligheten, tycker det ser ganska grått ut här...
    Tur man har två test till som nog går åt inom några dagar...
  • EQ85
    Tigerkakan skrev 2012-06-27 13:25:27 följande:
    tror du det? Kan säga att det såg mer blått ut i verkligheten, tycker det ser ganska grått ut här...
    Tur man har två test till som nog går åt inom några dagar...
    såhär såg mitt ut på äl+10 liknar ditt

• Tigerkakan

Oj, ja de var ju rätt lika.. Funderar på om man ska kunna hålla sig från att testa igen förrän fredag men nu blir det ju svårt..

• N1987

Ser bra ut tigerkakan :) Tror nog att det kommer visa starkare imorgon om du tar ett!

• skumbanan

Äl + 5 och nu börjar jag bli mer kissnödig än vanligt som jag brukar ha det före mens. Blev säkert inget denna gång heller. :/

• Tigerkakan
    N1987 skrev 2012-06-27 14:00:25 följande:
    Ser bra ut tigerkakan :) Tror nog att det kommer visa starkare imorgon om du tar ett!
    Uff.. Nu blev jag ju ännu mer nervös.
  • N1987

Tigerkakan: Den där känslan av hur hjärtat rusar när man ser ett plus är obeskrivlig! :) Jag hade aldrig kunnat hålla mig annat än till max imorgon ;)

• Tigerkakan
    N1987 skrev 2012-06-27 14:06:09 följande:
    Tigerkakan: Den där känslan av hur hjärtat rusar när man ser ett plus är obeskrivlig! :) Jag hade aldrig kunnat hålla mig annat än till max imorgon ;)
    Jag vet, det är underbart!
    Men detta är taget på bim +10 och har tagit många negativa fram till idag. Så det är svårt att låta sig hoppas för mycket. Man vill ju inte bli besviken nu...
  • Loppan8604
    Tigerkakan skrev 2012-06-27 14:02:00 följande:
    Uff.. Nu blev jag ju ännu mer nervös.

Ja testet ser bra ut:) lägg upp en bild nästa gång du testar också:)

Blir så glad att de verkar gå bra för många av er tjejer! Vill också ha de så! Men har bim först den 25/7 så hår hålla mej lite till :/ beställde äl tester idag så ja kan testa som en galning!;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester