• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

malialo skrev 2012-06-27 09:24:56 följande:
    Vad tror ni om detta? Strecket var först bredare men blev sen smalare och lite starkare - fortfarande syns det jättejättesvagt bara. Strecket syns under lampa (vilket tidigare spökstreck för mig inte har gjort). Jag är på BIM - 4. 

det ser ut som ett klassiskt cb "spök" eller färgrester tyvärr.  
    köp ett annat sorts test, för CB lurar många. jag ska se om jag kan hitta plus på cb samt spök som jag fått.

• EQ85
    EQ85 skrev 2012-06-27 09:27:11 följande:
    det ser ut som ett klassiskt cb "spök" eller färgrester tyvärr.  
    köp ett annat sorts test, för CB lurar många. jag ska se om jag kan hitta plus på cb samt spök som jag fått.

spöken hittade jag inte. men här är plus.

mitt på dagen äl+9

morgon äl+10
  • malialo

Tråkigt Rynkar på näsan Ska prova ngt annat test imorgon då kanske. Är det vanligt med spökstreck på cb? Tycker det är väldigt dåligt att det kan bli streck som inte är ngt. 

• EQ85
    malialo skrev 2012-06-27 09:29:52 följande:
    Tråkigt Rynkar på näsan Ska prova ngt annat test imorgon då kanske. Är det vanligt med spökstreck på cb? Tycker det är väldigt dåligt att det kan bli streck som inte är ngt. 
    jag köpte säkert 6 st cb månaden innan jag blev gravid, och alla testen visade sånt streck som du fått här,
    jag köper endast digitala CB nu och annars kör jag på www.bastpatest.se eller testlagrets stickor.
    Det är mkt vanligt med tunna smala streck på CB

• malialo

Aha, ser att ditt är bredare än mitt. Hmm... kanske ska köpa ett digitalt, men då måste jag kanske vänta ett tag för har hört att de behöver mer hcg för att ge utslag?

• EQ85
    malialo skrev 2012-06-27 09:31:44 följande:
    Aha, ser att ditt är bredare än mitt. Hmm... kanske ska köpa ett digitalt, men då måste jag kanske vänta ett tag för har hört att de behöver mer hcg för att ge utslag?
    mitt digitala visade positivt på äl+9. men det gör inte det för alla. köp ett annat först, apotekets eller doc morris. Visar det ngt så kan du köpa digitalt sen.
    annars blir det lätt att man tar digitalt, visar det neg så köper man ett test till. mkt pengar. 
  • malialo
    EQ85 skrev 2012-06-27 09:33:40 följande:
    mitt digitala visade positivt på äl+9. men det gör inte det för alla. köp ett annat först, apotekets eller doc morris. Visar det ngt så kan du köpa digitalt sen.
    annars blir det lätt att man tar digitalt, visar det neg så köper man ett test till. mkt pengar. 
    Mm, får göra så! Precis - att hela lönen går åt till gravtester är ju inte så kul Flört
  • EQ85
    malialo skrev 2012-06-27 09:35:14 följande:
    Mm, får göra så! Precis - att hela lönen går åt till gravtester är ju inte så kul Flört
    nej.haha man vill ju kunna lägga lite pengar på annat med
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester